بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

چرادکترکرمی راد دعوت احمدی نژاد را رد کرد؟؟؟؟

 

به گزارش فانوس بصیرت: نماینده کرمانشاه در مجلس از رفتار احمدی‌نژاد در قبال برخی افراد نزدیک به دولت انتقاد کرد.

محمد کرمی راد :با اشاره به جلسه روز پنجشنبه احمدی‌نژاد گفت: شنیدیم که ایشان جلساتی را به عنوان ستاد انتخاباتی برگزار کردند و با توجه به این مسئله من و افراد دیگری که برای ایشان فعالیت انتخاباتی کردیم دیگر حاضر به انجام چنین کاری نیستیم.
کرمی راد افزود: در سال‌های گذشته باتوجه به تاکیدات رهبری فعالیت‌هایی را برای ستاد انتخاباتی احمدی‌نژاد انجام دادیم ولی ایشان مزد ما را جور دیگری دادند و امیدواریم که ایشان به‌‌‌ همان اندیشه‌های سال ۸۴ بازگردند، چرا که در حال حاضر مسیر ایشان را آقای مشایی و افراد دیگری تعیین می‌کنند. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هشتم با بیان اینکه حق کسانی که برای ایشان فعالیت کردند این نبود، ادامه داد: در شرایط فعلی رشد کسانی که ارتقا می‌یابند براساس شایسته سالاری نیست و اگر هم ایشان از من دعوت کنند،برای فعالیت انتخاباتی این دعوت را نمی‌پذیرم و در این فعالیت‌ها شرکت نمی‌کنم.
محمد کرمی راد تصریح کرد: شرایط فعلی به گونه‌ای است که فاصله میان رئیس جمهور و دلسوزان واقعی نظام بیشتر شده و افرادی این فاصله را به وجود آوردند که در ارتباط با مسائل کشور توجه لازم را ندارند.
نماینده کرمانشاه در مجلس هشتم همچنین در مورد جریان انحرافی گفت: خوشبختانه به لطف الهی و در آستانه انتخابات ماهیت این جریان مشخص شد و یکی از آثار این مسئله این است که مردم به برنامه‌های این جریان برای انتخابات مجلس نهم آگاه شدند، چرا که جریان انحرافی برای انتخابات آینده برنامه‌های گسترده‌ای ترتیب داده بود.
وی افزود: ‌امیدوارم سربازان واقعی نظام از جمله جبهه متحد اصولگرایان و گروه ۸+۷ که برای نظام سیلی خوردند،بتوانند هرچه زود‌تر به انسجام لازم برسند و در ادامه این مسیر جبهه پایداری انقلاب اسلامی هم که نظرات خود را دارد، در این مسیر همراه شود و با محوریت جامعتین فعالیت‌های خود را ادامه دهند.
کرمی راد در بخش دیگری از سخنان خود درباره آخرین وضعیت شکایت از مشایی و بقایی گفت: کمیسیون اصل ۹۰ این شکایت را به قوه قضائیه ارجاع داده است و دادگاه باید بر اساس مستنداتی که ارائه کردیم رای نهایی را صادر کند.
وی تاکید کرد: مستندات ما مستندات قابل قبولی است و استحکام لازم را برای صدور رای عادلانه دارد.

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید روشن پنج‌شنبه 19 آبان 1390 ساعت 00:04 http://saiedroushan.blogfa.com/

کرد شنبه 22 بهمن 1390 ساعت 21:40

چون نان به نرخ روز می خورد

اگرنان را به نرخ روز می خورد که با بقیه نمایندگان چاپلوسی مدیرارشد استان را می کرد وبا مشائی نشست وبرخواست می کرد و......بروعمو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد