بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

عضو فراکسیون اصولگرایان خبر داد:تبانی برخی استانداران با جریان ف

عضو فراکسیون اصولگرایان خبر داد:تبانی برخی استانداران با جریان فتنه و انحراف   

 

افشای تبانی​های صورت گرفته بین برخی استانداران با عوامل فتنه و انحرافی که منجر به انتصاب برخی افراد مساله​دار در کارهای اجرایی شده است؛ هویت این جریان را به مردم نشان داد. به همین دلیل پایگاهشان در حال ریزش است.

 

 

عضو فراکسیون اصولگرایان گفت که در صورت بی​توجهی دولت، سند تخلفات جریان انحرافی را به دستگاه​های نظارتی حتی دفتر رهبری ارائه می​دهد.

نورالله حیدری نماینده اردل و فارسان از خیزهای انتخاباتی جریان انحرافی در سراسر شکور از جمله در حوزه انتخابیه خود خبر داد و به خبرآنلاین گفت: البته اخبار منتشره اخیر از جمله توصیه​های موکد مقام معظم رهبری در هفته دولت، اختلاس سه میلیاردی بانک صادرات که منتسب به جریان انحرافی است و افشای تبانی​های صورت گرفته بین برخی استانداران با عوامل فتنه و انحرافی که منجر به انتساب برخی افراد مساله​دار در کارهای اجرایی شده است؛ هویت این جریان را به مردم نشان داد. به همین دلیل پایگاهشان در حال ریزش است.

وی در عین حال از ترفند جدیدی از سوی جریان انحرافی و وابسته به دولت خبر داد که پیش از این در گزارش خبرآنلاین هم به آن اشاره شده بود و آن استفاده از چهره​هایی جدید در حین کنار گذاشتن چهره​های انتقاد برانگیزی چون مشایی و بقایی است. حیدری در این باره گفت: سناریوی جدید دولت این است که چهره​هایی مثل مشایی یا استعفا دهد و یا دیگر جلوی دوربین ظاهر نشود و در عوض نیروهای دیگری را به عنوا حامیان احمدی​نژاد به صحنه بیاورند. چون اگر آنها با تابلوی جریان انحرافی و حامیان مشایی و بقایی وارد عرصه انتخابات شوند، قطعا رای نمی​آورند.

این عضو فراکسیون اصولگرایان با تاکید بر اینکه دستندرکاران دولت نباید هیچگونه دخالت انتخاباتی داشته باشند و این کار نه تنها بر خلاف قانون که بر خلاف توصیه​ها و هشدارهای رهبری است، ادامه داد: اما می​بینیم که افراد منتسب به این جریان به شدت دم از ولایت فقیه می​زنند و حتی ظاهرا به دنبال تبری جویی از جریان انحرافی هستند. ولی علی​رغم این اظهارات ظاهری، برخی که زیر پرچم جبهه پایداری هستند، همچنان متصل به جریان انحرافی​اند ولی می​خواهند خودشان را نیروهای مستقیم رئیس جمعهور معرفی کنند.

نماینده اردل و فارسان در تشریح فعالیت​های جریان انحرافی در حوزه انتخابیه وی گفت: آنها برای هر چهار حوزه انتخابیه من - اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ- نیروهایی را پیش​بینی کرده​اند ودر حال سنجیدن وزن آنها هستند. تاین نشان می​دهد که به رغم توصیه​های مقام معظم رهبری، دولت همچنان مصمم است که نیروهای منتسب به خود را وارد مجلس نهم کند.این در حالی است که با هشدارهای رهبری انقلاب و نظارت موثر شورای نگهبان امیدواریم آنها در اقداماتشان ناکام بمانند.

حیدری در پاسخ به سوالی که جویای مصادیق تخلفات انتخاباتی دولتمردان در حوزه انتخابیه وی بود، گفت: متاسفانه در مجموعه استانداری، ادارات و سازمان​های دولتی و حتی انتصاب فرمانداران، شاهد رویکرد جریان انحرافی در انتخاب و گزینش مسئولین اجرایی هستیم که در نهایت هم مسئولان اجرایی برگزاری انتخابات در منطقه خواهند بود.

به گفته وی، این انتصاب​ها عموما از میان افراد وابسته به جریان اصلاحات و جریان انحرافی است و اگر در معدود مواردی هم از نیروهای اصولگرا، استفاده می​شود؛ برای رد گم کردن است. چرا که تقریبا از هر 5 نفر مسئول انتصابی جدید، فقط یک نفر اصولگرا است و به گونه​ای رفتار می​شود که گویی خط قرمزشان نیروهای اصولگرا است و تا جایی که دستشان به نیروهای انحرافی و اصلاح طلب می​رسد، ضرورتی به انتخاب نیروهای اصولگرا نمی​بینند.

این عضو فراکسیون اصولگرایان افزود: اینکه در ساعت اداری افراد خاصی که در گردونه جریان انحرافی هستند با مجموعه خاصی در استانداری و برخی ادارات با امکانات اداری تشکیل جلساتی محرمانه می​دهند و برای انتخاب برخی افراد به عنوان نامزدهای این جریان در انتخابات مجلس نهم برنامه ریزی می​کنند؛ تخلف آشکار دولتمردان در حوزه انتخابیه​ام است. چون هم در ساعت اداری از انجام وظایفشان کوتاهی می​کنند هم از امکانات دولتی برای کارهای انتخاباتی​شان سوء استفاده می​کنند.

حیدری ادامه داد: انتظارم این بود که بعد از هشدارهای مقام معظم رهبری در روز عید فطر و هفته دولت، این افراد تغییر موضع دهند و دست از دخالت دولت در انتخابات مجلس بردارند. ولی متاسفانه چنین نشد.

او که از اعلام اسامی متخلفین و پست​های اداری​شان به دلیل بار حقوقی مترتب بر آن، پرهیز می​کرد رد پاسخ به اینکه گزارشی از این تخلفات را به مسئولان مربوطه ارائه داده​اید یا نه؟، گفت: بله در این باره با وزیر کشور و معاون پارلمانی رئیس جمهور صحبت کرده​ام و اگر حضورا هم آقای احمدی​نژاد را ببینم به ایشان خواهم گفت.

این نماینده مجلس که امیدوار بود مسئولان اجرایی با این تذکرات به اصلاح اقدامات خود اقدام کنند، خاطرنشان کرد: اما اگر چنین نشود و همچنان شاهد بی​توجهی دولتی​ها باشم، دایره شکایتم را فراتر از قوه مجریه کرده و به قوه قضاییه، سازمان بازرسی و کمیسیون اصل نود مجلس مراجعه کرده و مستنداتم را ارائه می دهم. حتی طی نامه​ای به مقام معظم رهبری این موارد را اعلام خواهم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد