بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

حزب الله راستین جدیددوباره شروع به فحاشی ،توهین وافترا نمود.

باخترنیوز- وبلاگ حزب الله راستین جدی ترین رسانه مجازی مخالف اقدامات گروه انصار حزب الله کرمانشاه(وابسته به صادق اشک تلخ) امروز برای دومین بار با حکم مراجع قضایی فیلتر گردید.

این اقدام  در پی درج موضوعاتی در خصوص محمد کرمی راد نماینده اصولگرای کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و همچنین مباحث مربوط به برخی درگیریها در جریان راهپیمایی روز قدس امسال در این وبلاگ صورت گرفت.

طیف مقابل این وبلاگ(که دارای مواضع نزدیکی با دادوش هاشمی استاندار کرمانشاه نیز بود)اعتقاد دارند این سامانه خبری اینترنتی توسط جمعی از نزدیکان حجت الاسلام قبادی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان اداره می شد که البته صحت و سقم این مطلب چندان مشخص نیست. 

فانوس بصیرت کرمانشاه:این خبری بود که باختر نیوز نوشته بود ،اما حزب الله راستین با دور زدن قانون دوباره بادستکاری نام انگلیسی وبلاگش شروع به انتقادتوهین آمیز وتهمت وافترا نموده است .درسته که خودشان احتمالا" برادران یکی ازمسئولین نوشته اند .( لذا تصمیم بر راه اندازی وبلاگی جدید و البته با رویکردی ملایمتر از قبل شد).اول نتیجه میگیریم که خودشان اعتراف نمودندکه ملایم انتقادنمی کردند،یعنی درحدی که قانون مجبور شد ،فیلترشان کند.دوم قانون ومجریان قانون درخصوص راه اندازی این وبلاگ با نام ورویکرد قبلی ،باید اقدام لازم وقانونی براساس شکایت قبلی بعمل آورند وبرای سومین بار فیلترشان نمایند.چون براساس اخبار موثق جواستان بطرف تفاهم ،وحدت وهمبستگی نزدیک میشود وبزودی اخبار خوش اعلام میگردد.

نظرات 7 + ارسال نظر
حزب الله عشقته دوشنبه 28 شهریور 1390 ساعت 08:18

........ گردانندگان و حمایت کنندگان و حمایت شوندگان وبلاگ جعلی که به روشنی دست به تخریب ممدوحی می زنه و ایشان حتی یکبار برائت خودش را از این جریان منحرف اعلام نمی کند!!؟

حسینیان دوشنبه 28 شهریور 1390 ساعت 11:40

در متن های جدیدی که زده خیلی ملایمتر شده و توهینی مشاهده نمی شود؟؟!!!

حزب الله عشقته دوشنبه 28 شهریور 1390 ساعت 23:58

سخنی خیرخواهاته با آقای ممدوحی داشته باشیم تا با این حساب شاید همانطور که در جلسات پنهانی دوستان و همراهان ایشان با توجه به وقایع اخیر و دور زدن حاج آقا از سوی دادوش هاشمی که هرچه می کشیم از دست این آدم پلید هست و در چند ماه اخیر نه تنها برای صحبت های حاج آقای ممدوحی وقعی ننهاده و ایشان را دور زده است باید گفت :

در این بین بیش از هرچیز شخص آقای ممدوحی آسیب می بیند و اطرافیان ایشان که از فزصت طلبانی همچون قبادی و... که در زمان زرتدی هم بادنجان دور قاب چین بوده و فرصت طلبی کرده چندین زمین و امتیازهای فراوان و اینک از قبل دفاع از آقای ممدوحی در قم برج سازی کرده و حالا هم بین آقایان را به هم زده و برادرانش وبلاگ حزب الله راستین را درست کرده اند و چندین جا ناشی گری کرده و گفته است کار این هاست (البته محمدحاج آخوند ، معنوی و... نیز دست دارند)

حال بر اساس شنیده ها حاج آقا نادم گشته و قصد اصلاح امور را دارند .

بسیار خوب شرط عقل این است که اراده و اختیار خویش را به دست این چند نفر فرصت طلب ندهند و شخصا به همراه سایر خیرخواهانی همچون حاج غلام بنکدار محمد رشیدی زرین ماه محمود فرهادی و دیگران پای همتی و دیگران را نیز به میان آورده و موضوع را با غقلانیت حل و فصل نمایند.

در افشاگری بعدی ماهیت شیخ قبادی و اینکه چگونه خواهرش اکرم قبادی در دانشگاه علوم پزشکی بدون داشتن صلاحیت و ضوابط هیات علمی شدن با وجود افراد دارای امتیاز و تحصیلات تخصصی بالاتر با نوریزادی که طی آن مدت مجرد بود چطور خارج از ضابطه عضو هیات علمی شد و هنوز دوشیزه خانم پیر دختر حالشو می بره

بنابر این خانه ای که توی آن می نشیند قیمتش یک میلیارد است چطور به دویست میلیون خریداری کرده است برای دستگاه های اطلاعاتی و... قابل پیگیری است و...

بهزاد سه‌شنبه 29 شهریور 1390 ساعت 12:40

لطفا"‌بخاطر مسائل سیاسی پای خانواده و خواهر همدیگر را به میان نکشید شما مثلا" مسلمان هستید؟؟؟ آقا بهروز لطفا" نظرات را ویرایش کنیدو هر نظری را درج نکنید قیامت باید پاسخگو باشید.

چشم منبعد رعایت می شود .متاسفانه این نوع وبلاگ تنظیماتش ویرایش ندارد.

با سلام
لینک وبلاگ پرتلاش و ارزشی فانوس بصیرت در پیوندهای پایگاه شهید جعفری قرار گرفت
موفق و موید باشید./التماس دعا

فائزون پنج‌شنبه 31 شهریور 1390 ساعت 00:30

با سلام. خیلی خوب است. بله حتما این هماهنگی را بکنید.من صبح با خانواده ایشان هماهنگ میشوم بعد خبرتون میکنم. لطفا یک شماره موبایل برام تو نظرات بزارید. یاعلی. خدا خیرتان بدهد

حزب الله پیروزاست. پنج‌شنبه 31 شهریور 1390 ساعت 08:57

عمو......چطور برادرهای قبادی در وبلاگ به اصطلاح حزب الله راستین پای خواهران دیگه را به میان میآرن و تهمت می زنن این آقا بهزاد ناراحت نمی شه و میگه سیاسی!!؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد