بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

گله مندی پدرشهیدان گرانقدرجلیلی

 ym500vd32ylm0jbunc6.jpg77wze5em6z59ba47fxxb.jpg

  

برگرفته ازفائزون به نقل از مبشرون  :پدر شهیدان پاسدار،احمد رضا، محمدباقرو سلیمان جلیلی در تماسی با سامانه مقاومت سایبری مبشرون ،مراتب گله مندی خود را از حذف یادمان شهدای جلیلی وعدم همکاری کافی در نصب مجدد آن به این سامانه خبری اعلام کرد.
براساس این گزارش ، پدر شهیدان جلیلی در گفتگویی با خبرنگار مبشرون اظهار داشت : پس ازبرداشتن تابلوی تمثال شهدای جلیلی به بهانه احداث تقاطع غیر همسطح الهیه پیگیری های ما برای نصب مجدد این تابلو که تمام هزینه های آن ، اعم از بنر و تابلو و فوندانسیون آن را هم خودمان برعهده داشتیم ، به نتیجه ای نرسیده است.
وی گفت : پس از برداشتن تابلو ، شهردار منطقه 6 به ما گفت : متاسفانه دیگر هیچ جای خالی برای نصب این تابلو نداریم .
پس از این ماجرا ، به رحیمی  سرپرست شهرداری کرمانشاه مراجعه کردیم و از ایشان خواستیم در این مورد دستورات لازم را جهت رفع این مشکل به دستگاه های ذیربط  ابلاغ کند ، که پس از مراجعات فراوان و مدت زمان طولانی با نوشتن نامه ای به خدمات شهری درخواست کرد که مطابق مقررات عمل شود.در واقع آنطور که باید پیگیر ماجرا نبود. 

مدیریت وبلاگ فانوس بصیرت آماده درج جوابیه مسئولین می باشد.

پدر شهیدان جلیلی افزود : پس از گرفتن معرفی نامه از خدمات شهری ، به شهرداری منطقه 1 مراجعه کردیم که با پاسخهایی مثل در خیابانهای اصلی جایی نداریم یا همه مکانهای نصب تابلو برای تبلیغات اجاره داده است و یا اینکه می توانید تابلو را به یک خیابان فرعی ببرید مواجه شدیم.پس از نا امیدی از همکاری شهرداری منطقه 1 به شهرداری منطقه 2 مراجعه کردیم که با همین جواب ها متاسفانه به نتیجه ای نرسیدیم.پدر شهدای جلیلی با گلایه از عدم همکاری کافی شهرداری های منطقه 1 و 2 گفت چرا نباید در کنار این همه تابلوهای تبلیقاتی یک جای خالی برای یادمان 3 شهید پاسدار و سردار جنگ وجود داشته باشد؟ چرا باید یادمان شهدا را مجبور باشیم که در خیابان های فرعی شهر قرار دهیم؟ مگر نه اینکه مقام معظم رهبری فرموده اند حفظ یاد شهدا کمتر از شهادت نیست؟ ما که تمام هزینه های تابلو و عکس و ساختن این یائمان هم را خودمان بر عهده گرفته ایم. چه سودی غیر از یاد این شهدا و زنده نگه داشتن یاد آنها برای ما باقی می ماند؟ از شهرداری و شورای محترم شهر می خواهیم که برای حل این موضوع کمک کنند و بیشتر پیگیر باشند.مبشرون: با شنیدن این سخنان و دیدن تصاویر برداشتن تمثال سه شهید خانواده جلیلی که از سرداران سر افراز این دیار هستند و عدم در نظر گرفتن یک محل جایگزین،  این سوال به وجود می آید که نمی شود از یک تابلوی تبلیغاتی در خیابان های اصلی شهر گذشت و یادمان سه شهید را جایگزین کرد و آن را به خیابان فرعی شهر منتقل نکرد؟

نظرات 2 + ارسال نظر
فائزون یکشنبه 27 شهریور 1390 ساعت 18:43

با سلام. برادر عزیز خبر متعلق به مبشرون است.اگر ببیند که به نقل از ما زدید گله مند میشود. لطفا اصلاح کنید

چشم. ولی نام مبشرون را هم در متن خبرحذف نکردم .یعنی از فائزون وفائزون ازمبشرون نقل نموده است .بنظرم درست بود .

امین فردین چهارشنبه 30 شهریور 1390 ساعت 10:22

سلام
فردین هستم از واحد خبر صدا و سیمای مرکز کرمانشاه
من حاضرم این قضیه رو رسانه ای و با شهدار مناطق مصاحبه تصویری انجام دهم
با تشکر فردین
شماره تماس : 09168439282

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد