بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

چرابایدازمسئولین انتقاد کرد؟

  

شاید برای بسیاری از مخاطبان جالب باشد که از پشت صحنه و ماوقع مسائل و روابط رسانه ای نشده ای که بین منتقدین با مسئولین وجود دارد، مطالبی را بدانند تا مکمل سلسله آگاهی های آشکارشان به استناد یادداشتها و محاجه هایی باشد که در رسانه های گروهی اعم از رسانه ملی، رسانه های مکتوب و یا رسانه های مجازی تجلی یافته و بدون واسطه در جریان قرار می گیرند.

مقدمتاً لازم می دانم که چند تذکر اساسی را به افکار عمومی متذکر شده و دانسته هایشان را یادآور شوم:

اولاً باید تاکید کنم که قبول مسئولیت و قرارگرفتن در جرگه مدیران از یکسو و نیز انتقاد از مسئولین و مدیران جامعه از دگرسو، دو سوی یک تکلیف شرعی و وظیفه ملی اند و در اصل هر دو کمک مستقیم به تقویت تحقق اهدافی هستند که تحت عنوان برنامه های کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت و سند چشم انداز بیست ساله و غیره در مراجع قانونی و سلسله مراتب مدیریتی به تصویب رسیده و رسماً ابلاغ شده اند.

ثانیاً برخلاف آنچه که تبلیغ می شود، منتقدین سازنده و منصف، مخالفین مسئولین نیستند، بلکه خود نیز در حلقه وابستگی به نظام و ساختار ولائی آن قرار داشته و هدفشان مچ گیری و تخریب و تسویه حساب سیاسی نیست، که اگر خلاف این ادعا ثابت شود، در منصف بودن، صداقت و حسن نیت منتقد باید تردید کرد.

ثالثاً انتقاد از عملکرد مسئولین، تابع یک ضرورت انکارناپذیر و آن احتمال غفلت مدیران از اهداف و قرارگرفتن در حواشی مسائلی است که برای همه انسانها از جمله مدیران محتمل است و طبعاً غفلت مدیران مثل به خواب رفتن راننده یک وسیله نقلیه عمومی پر از مسافر در هنگام رانندگی است که با متضرر شدن آحاد افراد جامعه مترادف است و این با خوابیدن مسافران کاملاً متفاوت است،بنابراین توجه و تذکر دادن به مدیر، کمک به نجات جامعه است.

رابعاً نقد، یک پردازش فنی و تخصصی و در اصل یک جزوه کمکی برای تقویت دانش مدیرانی است که شاید در تشکیل اتاق فکر، انتخاب مشاوران و یا استفاده از منابع معتبر و ایجاد بانک اطلاعات، قصور و یا دسترسی محدود داشته اند و از این رو منتقد روی دوم سکه توفیق مدیر است که نباید به اتهام تحریک احتمالی افکار عمومی و یا احتمال سوءاستفاده های بدخواهان در داخل یا خارج، با مخالف و گاهی هم با معاند، اشتباه گرفته شود.

البته کرمانشاه بواسطه برخورداری از مدیران ارشد کم ظرفیتی چون آقای مهندس دادوش هاشمی و روحیه نارسانه ای معاونین وبعضی ازمدیران ایشان یکی از استانهای نادری است که شاهد بیشترین شکایت مدیران از منتقدانی دارد که بعضاً از حریم نقد منصفانه هم خارج نشده و در اصل شبیه کارگردانی یک سریال مقابله ای را هم تداعی نمی کنند.

با این مقدمه مطول باید اشاره کنم که رابطه منتقدین با مدیران در پشت صحنه رسانه ها بسیار غیردوستانه و غیرعاطفی است و درست عین برخی از تجلیات تلخ رسانه ای که ضرورتاً منجر به انتخاب واژه های ناخوشایند در راستای پاسخگوئی به مفاد انتقادات می شود، ناشکری نیست ولی ظرفیت بزرگی برای ارتباطات غیررسانه ای در هر دو سوی ماجرا ملاحظه نمی شود که این موجب اعتلای آستانه تحمل آنها در گسترش مراودات مفید اداری نمی گردد.

چه میشد برخی از این مدیران، تعدادی از منتقدان کاربلد را بعنوان مشاور خود برمی گزیدند ؟؟و برخی دیگر هم پای ثابت دعوت به جلسات اتاق فکر آنها میشدند؟؟ و در کمرنگ ترین آنها چه میشد،مدیران مورد انتقاد به انگیزه بهره بردن از دیدگاههای متنوع، مشتریان پروپاقرص مطالعه متن های انتقادی از حوزه مدیریت خویش می بودند؟ بطور نمونه می توانم از خودم وکسانی نام ببرم و مثال بزنم که علیرغم برخورداری از نگاه غلیظ انتقادی نسبت به عملکردهای شخص استاندار بخاطربرکنارکردن مدیران دلسوز،دست پاک ،ساده زیست،مومن ،معتقدبه ولایت فقیه وازهمه مهمترچاپلوس وپاچه خوارنبودن آنهاو ازهمه بدتربکارگیری برخی مدیران کم تجربه وبرخی دارای سوابق سوء ودیگری غارتگربیت المال،آن یکی مخالف ولایت فقیه وبعضی منتقد بی منطق احمدی نژاد87وعده ای متصل به گروه انحرافی به سرکردگی رحیم آقامشایی وتعدادی عضوگروه فتنه گرسبز88هستندوهمچنین مسئولین محترم دست نشانده ایشان و برخی از دستگاهها از جمله ادارات وارگانهای  که بعضاً متهم به نوعی افراط در بکارگیری مدیران دارای خصائل فوق الذکرهستند،مزید بر علت است.ولی همانطورکه گفتم ،برخلاف آنچه که تبلیغ می شود، منتقدین غیرسازنده ، غیرمنصف و مخالف مسئولین نیستند، بلکه خودشانرا دلسوزنظام ولایی و در حلقه وابستگی به اسلام و ساختار مذهبی آن قرار میدهند و هدفشان مچ گیری و تخریب و تسویه حساب سیاسی نیست،بلکه به ناچاروازباب تکلیف شرعی ,انسانی مجبورند درجبهه منتقدین استاندارومدیران ناکارآمدایشان باشند.اما ازابتداوهمواره با عدم استقبال مثبت مدیرارشداستان مواجه اند و عمدتاً در بسیاری از جلسات تخصصی و پردازشی هم ازآنها دعوت نشده و حضور نداشته وندارند.

البته اگر چه نمی توان برخی تماس ها و برخوردهای تلخ و حتی شکایت ها و قطع رابطه های بین منتقدین و مدیران را انکار کرد، اما کثرت تعداد اینگونه موارد و عمیق بودن مرافعه ها که غالباً غیرموسمی و دیرگذرندرا نمی توان براحتی اغماض نمودوزودگذشت.

در پایان و مستند به رهنمودهای رمضانی رهبر معظم انقلاب که بر تحمل انتقادات تند و تیز افراد خیرخواه توسط مسئولین جامعه تاکید فرموده اند، امیدوارم ما نیز شاهد تثبیت همین منش الهی در کرمانشاه باشیم و اگراینگونه شد،ما هم همانند گذشته باهم دریک سنگر برعلیه آمریکا شیطان بزرگ می ایستیم  .

نظرات 5 + ارسال نظر
افراد مطلع از استانداری کرمانشاه چهارشنبه 23 شهریور 1390 ساعت 15:32

جمعی از افراد مطلع از استانداری کرمانشاه
سلام علیکم . خواهشمند است برای تنویر افکار عمومی ملت شریف ایران و به ویژه مردم مظلوم ، ستمدیده و صبور استان کرمانشاه ، مطالب زیر را بدون سانسور در صفحه اصلی سایت درج بفرمائید تا ما و شما به عنوان سربازان جان بر کف امام خامنه ای کبیر ، حداقل به رسالت خود در زمینه هشدار و اطلاع رسانی عمل نموده باشیم . اجرکم عندالله انشاالله :
بنا بر اطلاعات کاملا موثق که مستندات آنها موجود می باشد ، در حال حاضر ، عاملان اصلی باندهای فتنه و جریان انحرافی در استانداری کرمانشاه ، علیه مبانی نظام اسلامی و اصل ولایت فقیه ، متحد و همنوا گردیده اند و به شدت در حال رایزنی و فعالیت مخرب ، برای اخذ بیشترین تعداد کرسی های مجلس در انتخابات پیش رو می باشند و حتی تعدادی از ایادی و مزدوران اعزامی آنان در سایر استان ها نیز به طور شبانه روزی و تمام وقت ، مشغول به فعالیت مشابه هستند . از طرفی ، دادوش هاشمی گل سفیدی سردمدار جریان انحرافی در استان در طول دو سال مدیریت سوء جهت دار ، ناکارآمد و مخرب استان کرمانشاه با عنوان به اصطلاح استاندار !
بزرگترین لطمات و صدمات را به آبرو ، حیثیت و اعتبار مردم استان کرمانشاه وارد آورده است و شان و منزلت استان کرمانشاه را در میان سایر استان های کشور به شدت تنزل داده است و حاصل مدیریت ضعیف ، منفعل و بی کفایتش ، چیزی جز تنش آفرینی ، تخریب وجهه مردم و مدیران بومی استان و ایجاد جو استرس و ناامنی در سطح ادارات و ارگان های دولتی و غیر دولتی استان نبوده است . بعلاوه ، دزدی و حیف ومیل بی سابقه بیت المال در میان مدیران مهمترین ارگان های دولتی و رواج وحشتناک بی قانونی در سطح ادارات و دستگاه های اجرائی استان کرمانشاه ، که به شدت افزایش عجیبی یافته است و به حد انفجار رسیده است . این چنین رویدادهای شرم آور و در این گونه ابعاد وسیع ، در زمان هیچ یک از استانداران قبلی استان کرمانشاه ، چه قبل و چه بعد از انقلاب اسلامی ، سابقه نداشته است به طوری که حتی امنیت اجتماعی نیز تقریبا به طور کامل از مردم سلب گردیده است و همه مردم استان و به طور اخص ، دستگاه های امنیتی و قضایی استان کرمانشاه و کشور نیز به آن اذعان دارند به طوری که طنز تلخ قضایا به آنجا ختم شده است که مقامات انتظامی استان کرمانشاه ، به طور مکرر به دستگیری قاتلان ، دزدان و متجاوزان به نوامیس مردم افتخار می کنند .
از طرف دیگر ، مستند به مدارک کاملا موثق و دقیق ، کیومرث کلانتری سگازی ، سردمدار جریان فتنه در استانداری و معاون توسعه منابع انسانی استانداری کرمانشاه که در زمان ریاست جمهوری محمد خاتمی ملعون ، همزمان معاون اداری مالی و مسئول حراست اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه بوده است و پس از آن ، به ترتیب مدیر کلی محیط زیست استان های ایلام ، آذربایجان غربی و نهایتا کرمانشاه ( تابستان 88 لغایت پاییز 89 ) را در اختیار داشت و سپس دادوش هاشمی گل سفیدی ، کلانتری را به عنوان معاون خودش در استانداری کرمانشاه منصوب نمود ! کیومرث کلانتری سگازی ، از حامیان و مبلغان بسیار قوی و پیگیر جهت ریاست جمهوری و تمدید آن برای محمد خاتمی ملعون بود و بعد از آن ، از حامیان سرسخت جنبش به اصطلاح سبز بوده و برای به قدرت رسیدن میر حسین موسوی مفسد ، از هیچ گونه تلاش و دروغ پراکنی دریغ نکرده است . کلانتری بارها درحضور همکاران در ادارات محیط زیست ایلام ، آذربایجان غربی و کرمانشاه ، آنان را قویا تشویق به گرویدن به باند خاتمی و موسوی ، جنبش به اصطلاح سبز و همان جریان فتنه نموده است که شاهدان بسیاری در این خصوص حاضر به ادای شهادت می باشند . کلانتری بارها در حضور همکاران محیط زیست استان های یاد شده ، برعلیه نظام اسلامی مبتنی بر اصل ولایت فقیه سخن رانده و سه مفسدین : محمد خاتمی ، مهدی کروبی و میر حسین موسوی را به گرمی ستوده است و خودش را از گل پاک تر ! اعلام نموده است .
در زمان اخذ رای برای دولت خاتمی ، کیومرث کلانتری در محیط زیست استان کرمانشاه با فعالیتی بسیار چشمگیر ، به نفع خاتمی عمل می نموده است و همچنین ، در زمان اخذ رای برای دولت دکتر احمدی نژاد ، کیومرث کلانتری سگازی بارها ضمن توهین و بی حرمتی به رئیس جمهور محترم ، از هیچ گونه تهمت و افترا جهت تخریب وجهه آقای دکتر احمدی نژاد و کاهش آراء ایشان به نفع مخالفان و موسوی ملعون در میان پرسنل محیط زیست استان های ایلام و آذربایجان غربی ، دریغ ننموده است . کیومرث کلانتری حتی با افراد اداری برای متمایل نمودن آنان به خاتمی و موسوی صحبت می کرده و آنها را ترغیب به دادن رای به خاتمی و موسوی می نموده است . اکیدا یادآوری می نماید که هرگونه تضاد و اختلاف نظر احتمالی در میان سرسپردگان مذکور ، کاملا جنبه نمایشی را دارد و خیمه شب بازی بیش نیست تا بتوانند بیشتر مسئولان ارشد نظام و مردم را بفریبند به این امید که ، هرگونه شک و شبهه را از فعالیت های مخرب تیمی شان دور نمایند . بنابراین ، لازم است نهاد های امنیتی کشور و استان کرمانشاه ، به نحو مقتضی و در اسرع وقت ، نسبت به متلاشی نمودن این باند مخوف و خطرناک در استانداری کرمانشاه ، اقدام عاجل به عمل آورند . فان حزب الله هم الغالبون .

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 شهریور 1390 ساعت 09:40 http:///islamabadperes.blogfa.com/

اسلام آبادپرس هک شد.

درقانون اساسی جمهوری اسلامی ایران دربندهای 23 ، 24 و26به صراحت به آزادی بیان بعنوان یک حق برای شهروندان ایرانی اشاره شده است وهیچ فردیاافرادی نبایداین حق رانادیده بگیرند،حاکمیت فضای بازدرجامعه واعمال حق آزادی بیان بسترسازارتقاءآگاهی مردم خواهدبود،مقام معظم رهبری بارها براین نکته تاکیدفرموده اند،رئیس جمهورهم،ایران رادارای بیشترین آزادی بیان عنوان کرده است.

دراسلام آبادغرب گروههای مختلف باتفکرات متفاوت سیاسی همیشه درکنارهم درعین رقابت همزیستی مسا لمت آمیزداشته اند اماچندصباحی است افرادیاگروههایی دراین شهرستان بدون توجه به توصیه های مسئولین ارشدنظام اختیاراموررادردست گرفته اندوعرصه را براطلاع رسانی سالم تنگ کرده اند.درحالیکه ماخط مشی اسلام آبادپرس رافعالیت درچارچوب قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وبرمبنای رعایت اصول اخلاقی عنوان کرده ایم ودرطول این مدت به جدمقیدبه رعایت این مبانی بوده ایم امامتاسفانه فردیاافرادی تنگ نظردیشب (دوشنبه تاریخ 90/06/21)اقدام به هک اسلام آبادپرس که تنها رسانه خبری اینترنتی شهرستان است،کرده اند.

هنوزبرای مامشخص نیست که این کارباچه هدفی انجام شده است ونمیدانیم چه افرادی ازاسلام آبادپرس درهراس بوده اندوادامه حیات اسلام آبادپرس رابه زیان خوددیده انددرحالیکه ماهیچ کس وهیچ گروهی راموردهجمه قرارنداده ایم وچنین قصدی نداشته ونداریم.

· * اما این سئوال برای ماباقی است که چه کسانی ازخبررسانی اسلام آبادپرس دررنج هستند؟

کاش بجای برخورد حذفی،گفتگوی مبتنی برعقلانیت رادردستورکارخودقرارمیدادند،شایدهم ذهن آنان هرگزتوان رسیدن به چنین نتیجه ای راندارد.

اسلام آبادپرس بابیان دوباره این نکته که خودرامکلف میداندکه درچارچوب قانون واخلاق به مردم شریف اطلاع رسانی کندبرپایبندی به اصول خودتاکیدمیکند.

همشهریان عزیزاسلام آبادی ومخاطبان گرامی، اسلام آبادپرس به نشانه اعتراض به این حرکت تنگ نظرانه تامدت کوتاهی درسکوت خبری به سرخواهدبرد.
همکارگرامی لطف بفرماییدخبرفوق راانعکاس دهید

کرمانشاه پست جمعه 25 شهریور 1390 ساعت 23:03 http://kermanshahpost.ir

با سلام
راه اندازی آزمایشی سایت خبری - تحلیلی کرمانشاه پست باطلاع می رسد . از انجا که وبلاگ شما در بخش پیوندهای وبلاگی و خبرخوان ما قرار گرفته لذا درج پیوند ما در وبلاگتان باعث مسرت و خوشحالی و همراهی در بستر اطلاع رسانی استان خواهد شد .

ارادتمند - مدیر کرمانشاه پست

فائزون یکشنبه 27 شهریور 1390 ساعت 07:41

باسلام.لطفا خبر مبشرون رو در مورد یادمان شهدا رو منعکس کنید خیلی مهمه

فائزون یکشنبه 27 شهریور 1390 ساعت 07:45

با سلام . لطفا خبر مبشرون را منعکس کنید در مورد یادمان شهدا.خیلی مهمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد