بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

مبشرون چه گفت وچه نوشت/؟؟؟؟

 

استاندار استان فقط از ضرورت انجام بعضی کارهای ضروری سخن گفته و کمتر، از آنچه که انجام داده اند سخنی در میان است. به تیتر ها یا قسمتی از متون خبری اخیر ایرنا، که سخنان دادوش هاشمی است دقت کنید:  

۱..احداث راه آهن استان کرمانشاه ضروری است....  

۲..ایجاد سینماهای مناسب از ضروریات کلانشهر کرمانشاه است....  

۳..احداث یادمان شهدا در مسیر کاروانهای راهیان نور ضروری است....  

۴..کرمانشاه استانی است که هشت سال درگیر جنگ بود و امروز ضرورت دارد تا به آن نگاه ویژه ای صورت بگیرد.. 

 ۵..پیشکسوتان دفاع مقدس الگوهای جامعه هستند.. 

 ۶..باید از افکار و ایده نخبگان برای اعتلای جامعه استفاده کرد....  

۷..احداث پارکینگ طبقاتی ، تقاطع های غیرهمسطح ، پل های زیرگذر و عابر پیاده از ضرورتهای غیرقابل انکار شهر کرمانشاه می باشد.. 

 ۸ ..پایگاههای بسیج بهترین گزینه برای شناسایی جامعه آماری معتادین است ....  

گرچه ضعف در حوزه عمرانی با نداشتن معاون عمرانی و مدیر کل دفتر فنی و همچنین عدم وجود شهردار در کلانشهر کرمانشاه، استان را تقریبا فلج کرده است. و  هیچ طرح عمرانی قابل دفاعی که حاصل دست رنج مجموعه فعلی استانداری باشد وجود ندارد و طرح های ملی مثل راه آهن، بزرگراه راه کربلا، مصوبات دولت در کرمانشاه و ... از رکود خاصی رنج می برد و مسکن مهر هم با فقط 50 درصد پیشرفت از گردونه رقابت کشوری جامانده و احتمالا تازه اوایل پاییز با تاخیر زیاد  تعدادی از واحدهای در دست احداث افتتاح شود، اما ظاهرا استاندار محترم کرمانشاه بدون توجه به این موارد در پی کشف مشکلات ناشناخته استان!!! جملاتی را عنوان می کند که گویی کسی تا به حال به آنها پی نبرده است.

نظرات 2 + ارسال نظر
اسلام آبادپرس یکشنبه 20 شهریور 1390 ساعت 14:32 http://islamabadperes.blogfa.com

باسلام
امرفرمودی اصلاح نمودیم
به امیددیدار

افراد مطلع از استانداری کرمانشاه چهارشنبه 23 شهریور 1390 ساعت 15:33

جمعی از افراد مطلع از استانداری کرمانشاه
سلام علیکم . خواهشمند است برای تنویر افکار عمومی ملت شریف ایران و به ویژه مردم مظلوم ، ستمدیده و صبور استان کرمانشاه ، مطالب زیر را بدون سانسور در صفحه اصلی سایت درج بفرمائید تا ما و شما به عنوان سربازان جان بر کف امام خامنه ای کبیر ، حداقل به رسالت خود در زمینه هشدار و اطلاع رسانی عمل نموده باشیم . اجرکم عندالله انشاالله :
بنا بر اطلاعات کاملا موثق که مستندات آنها موجود می باشد ، در حال حاضر ، عاملان اصلی باندهای فتنه و جریان انحرافی در استانداری کرمانشاه ، علیه مبانی نظام اسلامی و اصل ولایت فقیه ، متحد و همنوا گردیده اند و به شدت در حال رایزنی و فعالیت مخرب ، برای اخذ بیشترین تعداد کرسی های مجلس در انتخابات پیش رو می باشند و حتی تعدادی از ایادی و مزدوران اعزامی آنان در سایر استان ها نیز به طور شبانه روزی و تمام وقت ، مشغول به فعالیت مشابه هستند . از طرفی ، دادوش هاشمی گل سفیدی سردمدار جریان انحرافی در استان در طول دو سال مدیریت سوء جهت دار ، ناکارآمد و مخرب استان کرمانشاه با عنوان به اصطلاح استاندار !
بزرگترین لطمات و صدمات را به آبرو ، حیثیت و اعتبار مردم استان کرمانشاه وارد آورده است و شان و منزلت استان کرمانشاه را در میان سایر استان های کشور به شدت تنزل داده است و حاصل مدیریت ضعیف ، منفعل و بی کفایتش ، چیزی جز تنش آفرینی ، تخریب وجهه مردم و مدیران بومی استان و ایجاد جو استرس و ناامنی در سطح ادارات و ارگان های دولتی و غیر دولتی استان نبوده است . بعلاوه ، دزدی و حیف ومیل بی سابقه بیت المال در میان مدیران مهمترین ارگان های دولتی و رواج وحشتناک بی قانونی در سطح ادارات و دستگاه های اجرائی استان کرمانشاه ، که به شدت افزایش عجیبی یافته است و به حد انفجار رسیده است . این چنین رویدادهای شرم آور و در این گونه ابعاد وسیع ، در زمان هیچ یک از استانداران قبلی استان کرمانشاه ، چه قبل و چه بعد از انقلاب اسلامی ، سابقه نداشته است به طوری که حتی امنیت اجتماعی نیز تقریبا به طور کامل از مردم سلب گردیده است و همه مردم استان و به طور اخص ، دستگاه های امنیتی و قضایی استان کرمانشاه و کشور نیز به آن اذعان دارند به طوری که طنز تلخ قضایا به آنجا ختم شده است که مقامات انتظامی استان کرمانشاه ، به طور مکرر به دستگیری قاتلان ، دزدان و متجاوزان به نوامیس مردم افتخار می کنند .
از طرف دیگر ، مستند به مدارک کاملا موثق و دقیق ، کیومرث کلانتری سگازی ، سردمدار جریان فتنه در استانداری و معاون توسعه منابع انسانی استانداری کرمانشاه که در زمان ریاست جمهوری محمد خاتمی ملعون ، همزمان معاون اداری مالی و مسئول حراست اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه بوده است و پس از آن ، به ترتیب مدیر کلی محیط زیست استان های ایلام ، آذربایجان غربی و نهایتا کرمانشاه ( تابستان 88 لغایت پاییز 89 ) را در اختیار داشت و سپس دادوش هاشمی گل سفیدی ، کلانتری را به عنوان معاون خودش در استانداری کرمانشاه منصوب نمود ! کیومرث کلانتری سگازی ، از حامیان و مبلغان بسیار قوی و پیگیر جهت ریاست جمهوری و تمدید آن برای محمد خاتمی ملعون بود و بعد از آن ، از حامیان سرسخت جنبش به اصطلاح سبز بوده و برای به قدرت رسیدن میر حسین موسوی مفسد ، از هیچ گونه تلاش و دروغ پراکنی دریغ نکرده است . کلانتری بارها درحضور همکاران در ادارات محیط زیست ایلام ، آذربایجان غربی و کرمانشاه ، آنان را قویا تشویق به گرویدن به باند خاتمی و موسوی ، جنبش به اصطلاح سبز و همان جریان فتنه نموده است که شاهدان بسیاری در این خصوص حاضر به ادای شهادت می باشند . کلانتری بارها در حضور همکاران محیط زیست استان های یاد شده ، برعلیه نظام اسلامی مبتنی بر اصل ولایت فقیه سخن رانده و سه مفسدین : محمد خاتمی ، مهدی کروبی و میر حسین موسوی را به گرمی ستوده است و خودش را از گل پاک تر ! اعلام نموده است .
در زمان اخذ رای برای دولت خاتمی ، کیومرث کلانتری در محیط زیست استان کرمانشاه با فعالیتی بسیار چشمگیر ، به نفع خاتمی عمل می نموده است و همچنین ، در زمان اخذ رای برای دولت دکتر احمدی نژاد ، کیومرث کلانتری سگازی بارها ضمن توهین و بی حرمتی به رئیس جمهور محترم ، از هیچ گونه تهمت و افترا جهت تخریب وجهه آقای دکتر احمدی نژاد و کاهش آراء ایشان به نفع مخالفان و موسوی ملعون در میان پرسنل محیط زیست استان های ایلام و آذربایجان غربی ، دریغ ننموده است . کیومرث کلانتری حتی با افراد اداری برای متمایل نمودن آنان به خاتمی و موسوی صحبت می کرده و آنها را ترغیب به دادن رای به خاتمی و موسوی می نموده است . اکیدا یادآوری می نماید که هرگونه تضاد و اختلاف نظر احتمالی در میان سرسپردگان مذکور ، کاملا جنبه نمایشی را دارد و خیمه شب بازی بیش نیست تا بتوانند بیشتر مسئولان ارشد نظام و مردم را بفریبند به این امید که ، هرگونه شک و شبهه را از فعالیت های مخرب تیمی شان دور نمایند . بنابراین ، لازم است نهاد های امنیتی کشور و استان کرمانشاه ، به نحو مقتضی و در اسرع وقت ، نسبت به متلاشی نمودن این باند مخوف و خطرناک در استانداری کرمانشاه ، اقدام عاجل به عمل آورند . فان حزب الله هم الغالبون .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد