بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

منصور ارضی درموردارتباط باآمریکاچه گفت؟؟؟؟

  

اولین جلسه زیارت عاشورا بعد از ماه مبارک رمضان با حضور حضرت استاد منصور ارضی و دلسوخته های اهل بیت علیهم السلام در صنف لباس فروش تهران برگزار شد. بحث امروز حاج آقا در خصوص این فراز زیارت عاشورا بود: " . . . ، وَرَزَقَنِى الْبَرآئَةَ مِنْ اَعْدآئِکُمْ، اَنْ یَجْعَلَنى‏ مَعَکُمْ فِى الدُّنْیا وَالْأخِرَةِ، وَاَنْ یُثَبِّتَ لى‏ عِنْدَکُمْ قَدَمَ‏ صِدْقٍ فِى الدُّنْیا وَالْأخِرَةِ".

قبل از شروع این بحث لازمه از تمامی مردم عزیز که در این مدت برای مردم سومالی کمک کردند تشکر کنم. ما در این مدت حدود 153 میلیون تومان پول جمع کردیم و به دفتر مقام معظم رهبری تحویل دادیم و رسیدش رو هم گرفتیم و انشاءالله خدا از همه قبول کنه.

در این فراز معلوم میشه که قدم صدق باید روزی انسان بشه و از خدا درخواست می کنی که من ثابت قدم بمانم و آن هم قدم صدق نه قدم دورغ و ریا و تزویر.

قدم صدق یعنی در مسیر حضرت زهرا (س) بودند چون او صدیقه است و صدیق اکبر امیرالمومنین (ع) است.

کسی که ثابت قدم باشه بعد از ماه رمضان به کارهای خوبش ادامه میده ولی اگر این ثبات قدم نباشه شاید کسی در ماه مبارک اعمال رو هم انجام داده باشه ولی به محض خروج از ماه مثل اینکه از گناه نکردن خسته شده باشه دوباره کارهای قبلی اش رو از سر میگیره و این خیلی بده.

این قدم صدق همان عافیت و عاقبت به خیری است که در لیالی قدر از خدا درخواست کردی و توام با هم هستند.

حالا این قدم صدق رو چه کسانی دارند؟ کسانی که از دشمنان خدا برائت داشته باشند. الان در این شلوغی که در آمریکا ست و هم از مردمشون و هم از خدا دارند ضربه می خورند و از یک طرف دچار بحران اقتصادی شدند و از یک طرف هم طوفان و بلایای دیگه نازل شده، شما میبینید عده ای در داخل به دنبال این هستند که در سفر رئیس جمهور به سازمان ملل مقدمات مذاکره با آمریکا رو فراهم کنند و خیلی هم روی این نقشه کار کردند. این حرفهای من روی یک حسابی زده میشه و قبلا هم گفتم بعضی ها اید بعد از یکسال یا دو سال یا بیشتر بفهمند من چی گفتم و بعد میان از من به خاطر غیبتی که پشت سرم کردند حلالیت بطلبند، اگر غیبت یا هر گناه دیگه ای نعوذ بالله می خواهی انجام بدی اول فکر کن. بعد انجام بده. بدونید حرفی که میزنیم پای حرفمون هم ایستادیم.

قدم صدق رو هم در هر مقام و مرتبه دینی که باشیم باید از خدا طلب کنیم. خیلی ها بوند که دچار لغزش شدند. فقط باید دعا کنید. باری خودتون، خانوادتون، رفقاتون. چون این لغزشها عوامل زیادی داره که اگر بخوام ردیف بگم طولانی میشه ولی از لقمه حرام و مصاحبت با آدم گنه کار شروع میشه تا همنشین بد و دوست نا پاک. برای چی در غروب جمع دعای سمات می خونی و در اونجا عرضه میکنی: " . . . وَاکْفِنى‏ مَؤُنَةَ اِنْسانِ سَوْءٍ، وَجارِ سَوْءٍ وَقَرینِ سَوْءٍ وَسُلْطانِ، و مرا از زحمت و شر انسان بد و همسایه‏ بد و رفیق بد و سلطان بد کفایت فرما "

شما ببینید به یک عده زن فاسد (طبق اعترافات اونهایی که دستگیر شدند) پول دادند که به صورت شیفتی فقط در خیابانها تردد کنند تا جو مملکت اسلامی رو فاسد نشان بدهند ولی یک دفعه موقع عید فطر فقط رنگ چادر حضرت زهرا (س) رو میبینید.

الان در مدارس و دبیرستانهای ما با استفاده از یک عده معلم دارند کار میکنند که ایمان بچه های ما رو بگیرند، تا به دانشگاه. البته ما امام زمان رو داریم ولی حضرت نگاه میکنه ببینه ما یک فریاد میزنیم بر علیه اینها یا نه.

من در مورد منبری هایی که در تهران بودند آمار گرفتم، بعضی هاشون لابلای احکام روشنگری می کردند و بعضی ها اصلا کاری به این حرفها نداشتند، سرطانیها و جزامی ها رو دعا میکردند ولی یک جانباز رو هم دعا نمی کردند. نظرشون هم اینه که باید کمتر حرف زد تا بشه نَفس رو کنترل کرد. من یک سوال دارم. این چه نَفسیه که از دین بالاتره ؟ به قول استاد ما مرحوم چمنی یه روزی به جایی میرسی که به بهانه اینکه می خواهی خود سازی کنی از هیئت امام حسین (ع) دور میشی، از نماز اول وقت دور میشی، از اعمال دینیت دور میشی، یک دفعه میبینی طرف شیطان شدی.

یک وفت نشه که شیطان ما رو از اینطرف به طرف خودش بکشه. در هر جا هستی در اداره، دانشگاه حتی حوزه اعتقاد خودت رو فریاد بزن حتی شده با یک نوشته که زیر شیشه میز کارت میگذاری که وقتی کسی می خونه بدونه که تو سر اعتقادت ایستادی.

خدایا عقل و دین ما رو زیاد کن. به حق امام زمان (ع) غَیِّرْ سُوءَ حالِنا بِحُسْنِ حالِکَ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد