بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

ساخت مقبره و مجتمع فرهنگی مرحوم آیة الله نجومی چه شد؟؟؟؟

مقبره و مجتمع فرهنگی مرحوم آیة الله نجومی: از دیگر اقدامات عمرانی که استاندار کرمانشاه با تأکید به مردم وعده داد، احداث مقبره خاص و شکوهمندی برای مرحوم آیة الله نجومی بود و رسما وعده کرد تا پایان مهر امسال(1389) و قبل از رسیدن سالگرد ایشان افتتاح می شود؟! {کرمانشاه آنلاین22/6/89}: استاندار کرمانشاه گفت: کار ساخت مقبره آیت اله نجومی از علمای بزرگ شهر کرمانشاه در باغ فردوس آغاز و تا آخر مهر ماه به پایان می رسد}{گزارش خبرگزاری مهر     ۱۳۸۹/۰۶/۲۲: استاندارکرمانشاه صبح دوشنبه در جلسه بررسی روند پیشرفت احداث پروژه مقبره و مجتمع فرهنگی هنری آیت الله نجومی، گفت: باید مقبره این روحانی هنرمند استان تا قبل از سالگرد ایشان به بهره برداری برسد، لذا لازم است انجام این پروژه سرعت بیشتری گیرد. وی با بیان اینکه اعتبار این پروژه ها از محل اعتبارات استانی دیده شده است، گفت: باید کار تملک ساختمانهای اطراف محل احداث مجتمع فرهنگی آیت الله نجومی هرچه سریعتر انجام شود لذا باید در همین راستا در جلسات هفتگی که به همین منظور برگزار می شود روند پیشرفت این طرح بررسی و گزارش آن به استانداری ارائه شود؟} صرف نظر از اینکه تلقی اولیه افکار عمومی از وعده مدیر ارشد استان برای ساخت مقبره آن عالم فرزانه، هرگز برپا کردن 4عدد ستون و... نبود لکن همین کار محدود نیز شش ماه پس از وعده قبلی هنوز اعلام تکمیل نشده است!!!! 

هزاروعده خوبان یکی وفا نکند،چه برسد به مدیرارشد استان که ..... ؟؟؟؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
سید محسن چهارشنبه 16 شهریور 1390 ساعت 18:07

ما خودمان پیگیر کار هستیم ومقبره در مرحله کاشی کاری وتذهیب کاری است که انتخاب موارد مورد اشاره توسط سید حسین بوده که از اصفهان اورده وتا دومین سال رحلت اماده بهره برداریست در تملک خانه های اطراف بیت ودکاکین بر خیابان بعلت سیر صعودی قیمت از طرف مالکین تا کنون میسر نگردیده لذا از مالکین محترم تقاضا داریم که منصف باشند وملک خود را با قیمت عادلانه به دفتر فنی استانداری مسئول پروژه احداث واکذار نماید . درضمن از شما برادر گرامی ودیگر عزیزان تقامند است این مورد را سیاسی و چماقی بر سر مسئولین ننمایند .با تشکر از دوستداران واقعی مرحوم حضرت آیت ا... نجومی(ره)

سید محسن عزیز،اخیرا"درماه رمضان که برادر عزیزم آقاسیدحسین نجومی یکی ازوارثان بلافصل مرحوم حضرت آیت الله نجومی رحمة الله علیه طی گفتگو یی با اخویم حاج بهزاد فرمودنداینکه قراربوده ساخت مقبره ومجتمع فرهنگی هنری آن مرحوم با تبلیغات گسترده توسط استانداری و دیگر ارگانها ساخته شود وسپس ماپشیمان شده ومیخواهیم خودمان کار را تمام میکنیم شایعه ای بیش نیست .درضمن این چماق را خودشان ساختند وخودچماق هم بخوبی خودش دارد تو سرشان می خورد.واینکه همه دوستان ناراحت کندی کار هستند وشان وعظمت آقا بالاترازاین بودکه اینقدر تعلل وبقولی بی احترامی بشود.حالا ازطرف هرکسی باشد.درضمن از شما برادر گرامی ودیگر عزیزان تقامند یم این مورد را سیاسی و چماقی بر سر مسئولین تلقی ننمایند .با تشکر وتقدیراز اقوام ودوستداران واقعی مرحوم حضرت آیت ا... نجومی(ره)

اسلام آبادپرس چهارشنبه 16 شهریور 1390 ساعت 23:53 http://islamabadperes.blogfa.com/

باعرض سلام وادب:
مدیرمحترم وبلاگ وزین فانوس بصیرت کرمانشاه باافتخارشمارالینک نمودیم لطفاشماهم مارالینک بفرمایید.

تعدادی از یاران مرحوم آیت الله نجوم یکشنبه 27 شهریور 1390 ساعت 10:38

بالاخره انتقاد وبلاگ شما باعث شد جمعی از خانواده مرحوم آیت الله نجومی درساخت وساز مقبره آقا سرعت عمل بخرج دهند .که جا دارد اول از وبلاگ فانوس بصیرت ودوم از از خانواده مرحوم آیت الله نجومی تقدیر وتشکر کنیم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد