بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

عملکرد واقعی مسئولین استان کرمانشاه:

این است عملکرد مثبت مسئولین استان کرمانشاه:

1-افزایش نرخ بیکاری و البته اعلام آمارهای دروغ کاهش آن
2-افزایش آمار زندانی ها که بازندانی شدن مومنین وحزب اللهی ها زیادترهم میشود.
3-افزایش اعتیاد و کاهش بسیار قابل توجه نرخ ماده مخدر شیشه برای رعایت حال معتادین و آلودگی بیشتر
4- افزایش رشد نرخ طلاق و بالا رفتن سن ازدواج
5- سفر فوق استراتژیک به غازی آنتیپ!!!!!!،سلیمانیه استاندار
6- نصب بزرگترین بنر تبلیغاتی کشور از چهره استاندار و 280 بنر رنگارنگ که حتی شهامت به گردن گرفتن آنرا هم نداشتند
7-اعلام آمار دروغ 20000هکتار احداث باغات دیم
8-برخوردبا نیروهای کار آمد و استفاده و بلکه سو استفاده از نیروهای بله قربان گو وچاپلوس ترسو
9-حمله چماقداران منتسب به یکی از مسئولین سازمان .... به حیدریه وکتک زدن بچه حزب اللهی ها دران شب ودر نماز جمعه وراهپیمایی روز قدس و صدور دستورحکم دستگیری عده ای زیاداز انها
10-نمونه شدن صمد نوری زاد در جشنواره شهید رجائی!!! برادر دردانه ممد نوری زاد
11-نمونه شدن روئین تن در جشنواره شهید رجائی!!! پرونده های تخلف این آقا در سازمان بازرسی و...... ورد زبان هاست
12-ورشکستگی و به ورشکستگی کشانیدن عموم طرح های بنگاههای اقتصادی زود بازده که حقیقتا میتوانست فرصتی طلائی باشد
13 به ورشکستگی کشانیدن عموم گلخانه های استان
14-اعلام آمار اشتغال زایی سراسر دروغ (البته اشتغال زدایی داشته اند)
۱۵-افزایش عدم امنیت جانی ومالی وحمله به بانکها و... 
۱۶-دستگیری تعدادی از مدیران مورد تائید استاندار  ،اصغرمیرزایی،رضافتاحپور،ملکشاهی، سوهانی،دستگیری قریب الوقوع ساسانی،کاشفی و...
۱۷-غارت میلیاردهاتومان پول بیت المال توسط نیروهای موردتائیداستاندار 
18-رهاکردن ساخت مقبره آیت الله نجومی ودیگریادمانها
19-نداشتن شهردار وتعطیلی اکثرپروژه های عمرانی شهربمدت بیش از دوماه 
20-به تحقق نرسیدن مصوبات سفراول ودوم و... مثل دهکده المپیک،استادیوم 15هزارنفری،منوریل ،قطاربین شهری، پالایشگاه جدید،کارخانه خودروسازی،تله کابین طاق بستان
و.....  
21- برگزاری مراسم رقص وآواز ودعوت از خوانندگان مستهجن خوان با مجوز اداره ارشاد  
۲۳-عدم محکومیت جریان انحرافی مخصوصا رحیم مشایی ازسوی استاندار
ادامه دارد اگر مواردی را فراموش کرده ایم نظردهید اضافه میشود.
.....................................................................................
گل و بلبل جلوه دادن استان محروم کرمانشاه بر روی کاغذ

اما دادوش هاشمی و دوستدارانش ،آیا میدانیدریاست محترم  جمهور ما بسیار زیرک و باهوش است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
و با این آمارسازی ها سرش کلاه نمیرود 
بنقل ازوبلاگ فریاد عدالت
نظرات 6 + ارسال نظر
راه بصیرت سه‌شنبه 8 شهریور 1390 ساعت 21:29

دوست گرامی برادر بهروز لرستانی خاندان سادات نجومی حق دارد از خود واکنش نشاه بده کسی هم فرزند جانباز وهم برادر شهید وهم از خون وعمو زاده مرحوم حضرت آیت نجومی است بدون شور ومشورت با سید علی وسید حسین ومحمد مبادرت به تکذیبیه نمیکند .در مورد این افرادی که حزب الله میدانی بصیرت کن که در موردمرحوم حاج کیومرث در یا بار چه کردن فراموش کردی ؟؟

عزیزمن حرف زدن امروزه دیگر اثرندارد مدرک ملاکه ،اگرحاج حسین کتبا"اعلام کردندکه درآن جلسه ای که مرحوم آیت الله نجومی ان جمله رافرمودندحضورداشته است وتکذیب نمودند ماهم قبول می کنیم .شما دارید حزبی وباندی برخورد میکنید وبراساس تعصب حق را کتمان می نمائید.خدایی از وقتی ایشان به کرمانشاه آمده تفرقه ودودستگی رانیاورده ؟؟؟این چه مسلمانیست که نباید انتقادکرد ؟نباید برعلیه غارتگران بیت المال عکس العمل نشان داد؟دستگیری مومنین خانواده شهدا ،جانبازان ،مداحان ،بسیجیان ،ایثارگران دردی را دوا نمی کند کینه راافزایش میدهد جلوی دهان مردم مومن را نمیشود بست اگرموقتا" درملاعام موفق بشید در خفا وباطن که نمی توانید.روزی خواهد امد که پشیمانی سودی ندارد.حاج دریابار به خودمن گفت انهارا بخشیده ودرمورد درگیری اول هم از حزب الله حمایت کرد .وچماقداران قبادی را محکوم کرد.کاری به اینکه کی چه می گوید نداشته باشید ببینید چه می گوید.این معنی حدیثی از معصوم است .حرف حق رابشنواز هر کس .خداهمه مارا هدایت کند.

راه بصیرت سه‌شنبه 8 شهریور 1390 ساعت 21:34

هدیه ما به شما
http://shokrinia.webphoto.ir/photos/resized-sh187158.jpg
http://chhrh.blogfa.com/

سید محسن چهارشنبه 9 شهریور 1390 ساعت 16:05

به خدا قسم نه باندی ونه جزبی عمل نکردیم ما فقط اسائه ادب را نست به بزرگ خاندانم علامه مرحوم حصرت آیت نجومی را محکوم نموده که این برای اولین بار نبوده شما خودتان بهتر میدانید این افراد در زمان حیات پر برکت ایشان چه جفا هایی در حقشان ننمودن ایشان را مرثضی خطاط نامید و... حال میخواهید دل این خاندان از این افراد چرکین نباشد واز اعمال قانون گریزیشان دفاع کنیم مگر در این اسان فقط صادق اشک تلخ شهید داده در خانواده ما از زمان پایه ریزی انقلاب بدست معمار کبیر انقلاب روخ خدا تاکنون 100شهید تقدیم اسلام گردیده که اگر خواستی اسامی انها را از اقا نظلم ال اقا بگیر .ودراین مورد حقی را طلب نکرده و نخواهیم کرد چون به نظام ورهبری ان معتقد هستم وخواهیم بود .احترام روحانیت در خط رهبری تا زمانی که به انحراف کشیده نشود واجب و اولا است .ممکن است خطایی در انتخاب به وجود آمده باشد ولی این با قداره کشی و بی قانونی حل نمی شود که این افراد با عنوان حزب خدا و قیوم اسلام انجام میدهند در ثانی یکی از همین اقایان در ارتباط با حضور بعضی از نامزدهای انتخاب ریاست جمهوری در بیت حضرت ایت ا.. نجومی اعتراض داشت که چرا فلان اقا به دیدار ایشان آمده نباید به این فرد اجازه دیدار میدادن ولی چون در هر دیداری که من نیز حضور داشتم ایشان کسی را تایید نفرموده ودر مواضع خودشان همان تایید و پشتیبانی از دکتر محمود احمدی نژاد که در زمان جنگ در قرار گاه رمضان در کرمانشاه بودن ودر آن زمان ارتباطی نزدیک با اشان داشتن تاکید نمودن .کجا بودن این اقایان که وقتی مرحوم آیت ا.. نجومی مورد هجمه وهتاکی دوم خردادی های امروز و باند محمد اشرفی وزرندی و رحمانی و شیخ مطرود امام واقع شده بودن که فردی بنام رحیمی که مسئولیت امنیتی داشت تهمت های ناروا به مرحوم وارد نماید یکی از این افراد بکویید که ما در مقابل این افراد ایستادیم .سخن زیاد است که جایش نیست انشائ الله در ابان ماه دومین سالگرد ایشان مطالبی که در ان زمان خواهیم گفت

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 شهریور 1390 ساعت 19:15

من نمی دانم که شما این آمارها را از کجا تهیه کردید و چقدر صحت دارند پس در این باره نظری نمی دهم .
ولی بر هم زدن کنسرت آقای سراج (که دارای مجوز رسمی از ارشاد اسلامی بود) را بی قانونی می دانم و معتقدم که گروهی که خود را در ظاهر حزب الله می نامند ، خود را فرا تر از قوانین می دانند و به خود اجازه می دهند که هر کاری که دلشان خواست را به اسم اسلام انجام دهند که این مسئله باعث وارد آمدن خسارات جبران ناپذیری به اسلام خصوصا در بین جوانان کرمانشاه شده است.

شمابعنوان یک مسلمان تکلیف دارید ژیگیری کنید که این آمارهاازکجا امده وچقدرصحت دارد نه اینکه بگی در این باره نظری نمی دهم .
سکوت هرمسلمان خیانت است به قران .مگرشما درکرمانشاه زندگی نمی کنی نمی بینی مدیران کل بازرگانی اتاق بازرگانی شرکت نمایشگاه ها را برادران جان برکف سپاه دستگیر وتحویل زندان داده اند ؟؟؟؟؟؟/اولا سراج جزوءوطرفدارموسوی وحزب سبز ها بود .دوما اگرجلوی این مورد رانمی گرفتند برگزاری کنسرت های مستحجن با خوانندگان زیر زمینی مثل دفعه های قبل ادامه می یافت .رساله امام خمینی وتمامی مراجع را نخوانده ای که فتوا داده اند برهرفرد مسلمان واجب است جلوگیری نمایند با هروسیله ممکن از حملاتی که به اسلام ومسلمین بهرشکل میشود .برو مطالعه کن .وقتی قانون دست کسانی است که قصد ضربه زدن به اسلام رادارند وظیفه هرمسلمانی سکوت نیست .امام خمینی وامام خامنه ای فرمودند فریاد بزندی اعتراض کنید جلوگیری کنید امر به معروف ونهی از منکر واجب است از نماز هم واجبتر است .حزب لهی ها با اجازه علما ومجتهدین از اول انقلاب تاکنون عمل کرده اند ومی کنند .نمونه اش اجازه کتبی حاکم شرع انزمان حجت الاسلام رازینی با منافقین وکمونیستها وضدانقلابها درگیر می شدند ولی الن حاکم شرع چون از طرف نماینده خبرگان آورده شده است باید از استاندارمورد تائید ایشان حمایت کند وحکم دستگیری بدون دلیل محکمه پسند را بدهد .اگر قرار باشد منتقدان را بگیرند تمامی مراجع وعلما ومومنین را باید بگیرند .

هوادار قبادی شنبه 26 شهریور 1390 ساعت 09:36

در نظرات و همچنین در آیتم 9 از قبادی بدگویی شده و آنرا پاک نکرده اید اگر از شما شکایت کردیم و مصرف مواد اخوی محترم و وابستگی های شما به . . . و غیره را علنا" در وبلاگهای مختلف اعلام کردیم آنوقت . . . . .

یه بنده خدایی که تو کرمونشاه خراب ش سه‌شنبه 29 شهریور 1390 ساعت 23:45

عقب مونده ترین جایی که دیدم با مردم فوق العاده بی فرهنگ وعصبی متنفرم از کرمانشاه وهر چی کرد

عقب مونده ترین کسی که تاحالادیدم شمائیدکه فوق العاده بی فرهنگ وعصبی هستید متنفرم ازهرکس که به کرمانشاه وهر چی کرد توهین میکند .توخودت بچه کجایی؟که اینقدرشجایی.اگر توهین نمی کردی معلوم بود چیزی بارت .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد