بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

تناقضات در آمارهای ارائه شده درمسکن مهر

مهندس دادوش هاشمی که بارها درمصاحبه با رسانه های محلی واحدهای در حال احداث مسکن مهر را 70 هزار واحد اعلام کرده بود در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی دولت تعداد واحد های این پروژه ها را 35 هزار واحد اعلام کرد !!!

 

 

 

مهندس دادوش هاشمی با کاهش دادن چشم گیر آمار واحد های مسکن مهر در این گفتگوی رسمی که به مناسبت هفته دولت انجام میشد، آمارهای گذشته را با تشکیک مواجه کرد. استاندار کرمانشاه در مصاحبه ای دیگر تعداد واحد های مسکن مهر را 57 هزار واحد هم اعلام کرده بود

 

ایسنا19 مرداد 1390: لینک و عکس  

 http://kermanshah.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=20940 

 استاندار کرمانشاه: به در حال احداث بودن حدود 70 هزار واحد مسکن مهر در استان، گفت: با بهره برداری از این پروژه ها مشکل بخش مسکن تا حدود زیادی در استان مرتفع می شود

 

یک روز بعد از خبر بالا در شبکه اطلاع رسانی ساختمان ایران 18 مرداد: لینک و عکس

http://shasa.ir/newsdetail-116574-fa.html 

 

 سید دادوش هاشمی گفت: مسکن مهر استان پیشرفت بسیار خوبی داشته و تسهیلات پروژه مسکن روند خوبی را طی می‌کند. وی ابراز داشت: با توجه به اینکه در مسکن مهر بیش از دو سال از کشور عقب بودیم هم‌اکنون به کمک همکاران و دستگاه‌های مختلف به جایی رسیده‌ایم که بالغ بر 57 هزار مسکن مهر ساخته شده است.

 

 

اما امروز...ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت 6 شهریور 1390: لینک و عکس

http://kermanshah.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=21508 

 

وی ادامه افزود: تعداد متقاضیان ثبت نام شده، 122 هزار و 507 نفر و پالایش نهایی متقاضیان  به تعداد 36269 نفر است.  واحدهای مسکونی در حال ساخت نیز به تعداد 35 هزا رو 99 واحد است و عملیات فنداسیون کلیه واحدها ی پیش بینی شده تا پایان شهریورماه به اتمام خواهد رسید.

 

 کدامیک از این آمارها درست است ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد