بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بیانیه مهم اساتید و دانشجویان دانشگاه های رازی، آزاد، و پیام نور

بیانیه مهم اساتید و دانشجویان دانشگاه های رازی، آزاد، و پیام نور ، 220 استاد و 3850 دانشجوی دانشگاه های رازی، آزاد و پیام نور در محکوم کردن تخریب نماینده محترم مردم شریف کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی سردار محمد کرمی راد، از سوی معدود رسانه هایی در فضای مجازی و حامیان آنها، بیانیه مهمی صادر کردند. بسم رب الشهدا و الصدیقیندر... 

 

 

 ادامه ی مطلب رابخوانید

بیانیه مشترک دانشجویان  و اساتید مستقل دانشگاه های رازی و آزاد و پیام نور کرمانشاه

بسم رب الشهدا و الصدیقین

در ابتدای سخن جا دارد که عملیات تروریستی سرقت مسلحانه از بانک سپه کرمانشاه را محکوم کرده و شهادت مظلومانه کارکنان بانک سپه و سرباز نیروی انتظامی استان را به ساحت مقدس امام عصر و رهبرمعظم انقلاب و عموم مردم و خانواده داغدار آن عزیزان تسلیت عرض کرده و از نیروی انتظامی ومسئولین امر تقاضا داریم که برای دستگیری عاملان این حادثه خونین دیت از تلاش برندارند.

با توجه به نزدیک شدن به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی  و ورود به فضای بحث انگیز انتخابات بر خود واجب دیدیم که با توجه به سابقه برخی از عزیزان و شناخت مردم انقلابی شهرمان از آنان از یک سو فضای سنگین و همراه با تهمت و افترا و نا سزا در سایتهای خبری و وبلاگهای به اصطلاح اصولگرا و حزب الله استان از سوی دیگر چند نکته ای را به استحضار مردم آگاه و همیشه در صحنه استان برسانیم.

1-متاسفانه در چند وقت اخیر  فضای وبلاگهای خبری استان دست خوش و آماج اتهاماتی قرار گرفته که مسئولین ارشد استان به کرات به همدیگر وارد میکنند.گو یی آنها فراموش کردند که این شهر و استان جای تاخت و تاز آنان نیست و نیازمند همدلی و اتحاد آنهاست .مردم این استان هوشبارند و مسائل استان را بخوبی رصد میکنند خوب را از بد بخوبی تشخیص میدهند و نیازی ندارند که مسئولین برای اینکه دلی به حال آنان بسوزانند به یکدیگر فحاشی کنند و تهمت بزنند .آنان مسئول عاشق خدمت میخواهند خدمت به خلق الله برای رضای خدا نه برای جلب رضایت برخی افراد بالا دستی که همگان امروزه آنان را با نام جریان انحرافی میشناسند.

متاسفانه در روزهای اخیرمطالبی بر روی چند وبلاگ سیاسی خبری استان در مورد یکی از چهره های برجسته استان منتشر گردید که شاید باور آن حتی برای خود آن دوستان که در روز روشن راه درست را گم کرده و متوسل به بیراهه شده اند سخت باشد.خبری با این مضمون  که دکتر کرمی راد نماینده محترم و بی ادعا و ولایت مدار استان را که اخلاص و محبوبیت  این سردار شجاع اسلام در بین مسئولین استان و حتی کشور مثال زدنی است و امتحان خود را در همه ی زمان ها به مردم ونظام پس داده و در آزمونهای سخت با موفقیت وسربلندی بیرون آمده را وابسته به جریان انحرافی درون دولت میدانند و برای آن نیز مصادیقی ذکر میکنند که لازم است مطالبی رابه استحضار دوستان عزیزمان برسانیم :

شاید که دوستان عزیزمان میخواهند با بیان چنین مطالب بی اساسی کوتاهی حامیان خود را به گردن دیگران بیاندازند تا علاوه بر خوش خدمتی باعث فرافکنی د تشویش اذهان نیز گردند.دوستان عزیز که در روز روشن سعی در غبار آلود کردن فضای انتخابات به نفعخودوکاندیداهایتان دارید فراموش نکنید که در ماه مبارک رمضان ماه خودسازی قرار داریم شما خودراحزب الله راستین نامیدید و خود را مدافع واقعی ولایت و اصولگرا میدانید با تهمت و افترا به خادم واقعی مردم آخرت خود را به فروش میگذارید .چرا نمیخواهید قبول کنید که مردم خود بهترین قاضی هستندو عملکرد مسئولین را بخوبی میبینند و نیازی ندارند که شما عزیزان از جانب آنها دغدغه این را داشته باشید که شورای محترم نگهبان صلاحیت کرمی راد را تایید میکند یا نه؟که اگر نمی کند شما با جمع آوری مدرک برای این موضوع آنها را در امر یاری کنید.شما چرا نمیخواهید راه را از بیراهه تشخیص دهید؟حال که شما در باره وابستگی دکترکرمی راد به جریان انحرافی سخن میان آوردید وظیفه شرعی خود دیدیم که با ارائه مستنداتی که در اختیار داریم واقعیت را آنگونه که هست بازگو کنیم نه آنگونه که شما مایل هستید مطرح گردد.

دوستان عزیز و مردم انقلابی کرمانشاه بر اساس مستنداتی که ما در اختیار داریم دکتر محمد کرمی راد  اولین نماینده استان بودند که موضع قاطع خود را در برابر سران جریان انحرافی در تاریخ 13/6/1387 اعلام داشتند.

ایشان در نطق خود با این لحن که:

 اظهارنظر سخیف و بی خردانه رئیس سازمان میراث فرهنگی در مورد ملتی که هیچ هویتی ندارند اولین هشدار ها و انتقادات را  نسبت به سران آن جریان اعلام داشتند و در ادامه همان نطق اعلام میدارند که اگر شهامت دارید از مردم و ملت فلسطین عذرخواهی کنید .

این در حالیست که سایر نمایندگان استان کمترین واکنشی نسبت به این اظهارنظر عجیب نداشتند .

 و دیگری در تارخ 15/5/1389 و نیز 14/7/1389 نطق هایی کردند که از حوصله این نوشتار خارج است.

در ادامه و در سایر موضع گیری های ایشان در مورد سران جریان انحرافی در زمان خانه نشینی چند روزه ریاست محترم جمهور دکتر کرمی راد به همراه جناب آقای دهقان عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان مطلبی با عنوان (مشایی به هدف خود که گله مندی اصولگرایان از احمدی نژاد بود رسید) مجددا پیکان تیز انتقادات را سوی آنها نشانه گرفتند و یا در مطالب منتشر شده ایشان در سایت شخصی خودشان تاریخ در 13/5/1390 با عنوان پاسخ دندان شکن کرمی راد به طرفداران مشایی در استان  و یا در آخرین دیدار خود با رئیس جمهور در دیدار اعضای دولت و مجلس با رهبر معظم انقلاب انتقاد شدید خود را نسبت به موضع ایشان در قبال مشایی اعلام داشتند.

حال سوال ما از این عزبزان این است که با توجه به اظهارنظرها و موضع گیری های قاطع و روشن دکتر کرمی راد در گذشته تا به حال چگونه و بر اساس چه معیاری ایشان را از مهره های سوخته جریان انحرافی در استان مینامند؟

آیا تا کنون و در حالی که بسیاری از مسؤلین کشور و حتی استانداران خدوم موضع خود را در مورد جریان ایحرافی اعلام داشتند ، آیا استاندار محترم کرمانشاه نیز چنین کاری را انجام داده اند؟

و اگر انجام نداده اند این کوتاهی خود را چگونه توجیه میکنند؟

آیا سایر مسئولین امر در استان تا کنون در مصاحبه های رسمی و غیر رسمی به روشنی سخنان کرمی راد اعلام موضع داشته اند که اکنون آنها ولایت مدارند و دکتر کرمی راد منحرف؟  

2-دوستان عزیزمان در بخش دیگری از مطالبشان به بحث تکراری مدیران استان و دست آوردهای و نقش دکتر کرمی راد در عزل و نصب برخی از آنان پرداخته اند.

مدیرانی چون رویین تن و نوری زاد که با پافشاری کرمی راد از پست هایشان خداحافظی کردند واز سوی دیگر بحث مدیرانی همچون جلیل کرم و کیومرث فروتنی و مدیریت به اصطلاح آنان ضعیفشان را به میان میاورند که همواره مورد حمایت دکتر قرار داشتند.

آنان مدعی هستند که کرمی راد تمام وقت خود را صرف برکناری مدیران فوق کرده در حالی که آنان از کارنامه قابل قبولی برخوردار بودند !؟ سؤال اینجاست اگر این دو تن در جشنواره شهید رجایی (عفته دولت) به عنوان مدیر نمونه معرفی شده اند چگونه آنها را عزل نموده اند؟

و اگراین مدیران طیف کرمی راد هستند که ضعیف و پرحاشیه عمل کرده اند!؟. حال سؤال ما از آنان این است که بر چه معیاری به دفاع از عملکرد ضعیف مدیرانی چون رویین تن و نوری زاد و میرزایی و... که همگی ار طیف حامیان استاندار هستند سخن به میان میآورید در حالی که برخی از آنها یا در بازداشت به سر میبرند و یا پرونده تخلفات آنها در سازمان بازرسی کل کشور دیوان محاسبات همچنان مفتوح است؟

آیا دوستانمان اختلاص میلیاردی سازمان بازرگانی را به همین زودی به دست فراموشی سپردید؟ شما که مدعی هستید ملاک در تعیین مدیران باید شایسته سالاری  و عدم سوءسابقه باشد حال سؤال ما از شما این است که بر چه اساسی آقایانی  همچون(ج م) کاندیدای اصلی تصدی پست مدیریت بازرگانی استان میباشند؟ایشان که ماهیتشان کاملا برای فرهنگیان استان مشخص میباشد و علاوه بر این پرونده ضرب و شتم ایشان نیز همچنان در دادسرای قضایی استان مفتوح است !؟.

آیا بنظر شما چنین شخصی با چنین سوءپیشینه ای چگونه میتواند مدیر یک دستگاه اجرایی گردد در حالی که بسیاری از افراد شایسته دیگر تنها به دلایل عجیب و بعضا باند بازیهای  سیاسی و به دور از ملاک شایسته سالاری  باید از آنچه که حقشان است محروم گردند؟.

 و یا سؤال ما این است که دست آورد حضور چند ماهه آقای شیخی در تصدی مسؤلیت اداره تعاون چه بوده است؟

مگر استاندار محترم تمام تلاش خود را صرف برکناری آقای امینی رئیس سازمان آموزش و پرورش نکرد و نامه معرفی آقای شیخی به وزیر محترم آموزش و پرورش را زد ؟ آیا بعد از آن ایشان را جایگزین جلیل کرم نکرد؟

آقای شیخی بر اساس چه شایسته سالاری راهی تعاون شد؟ در حالی که اگر ملاک بر شایسته سالاری بود هنگامی که جمعی از تعاونیها در اسفند سال گذشته در محضر استاندار محترم از ایشان تقاضا کردند با توجه به اینکه ماموریت کرم در تعاون به پابان رسیده از مدیر با تجربه و کاربلدی در امر تعاون جناب آقای (ی ش) که در کارنامه ایشان مدیر نمونه استان در سال83 نیز به چشم میخورد استفاده کنند.

 ایشان در پاسخ فرمودند دنبال بهترین و شایسته ترین گزینه برای تعاون هستند!!.آیا شایسته مد نظر ایشان همان حاج آقای شیخی بودند؟

اگر این انتصاب را از روی کدورت و غرض ورزی در نظر نگیریم دیگر عنوانی برای آن نمیتوان در نظر گرفت زیرا اگر شیخی شایسته بود چرا از معاونت استانداری عزل و حدود یکسال تنها با پست فرمایشی مشاور استاندار مشغول فعالیت بودند؟

قصدمان دفاع از عملکرد جلیل کرم نیست اما سؤال ما از استاندار محترم این است که دست آورد حضور موفق آقای شیخی در تعاون چه بوده است؟

ما این موضوع را به روشنی بیان خواهیم کرد . دست آورد حضور چند ماهه ایشان در تعاون چند جابجایی پرحرف و حدیث و از روی بی تجربگی بیش نبوده است. ایشان در پست معاونت خود در امور تعاونیها بعد از گذشت حدود یکماه بدون مسئول بودن از شخصی بهره میبرند که هیچ گونه کارنامه قابل دفاعی در زمان مدیریتشان بر ادارات تعاون شهرستان های  هرسین و کرمانشاه به چشم نمیخورد وحتی رکود قابل توجهی هم در این بخش از ایشان بر جای مانده است.

البته نا گفته نماند که این انتصاب مبارک حاج آقا واکنش های شدیدی هم در بر داشته اما ظاهرأ تفاوتی هم ندارد که اشخاص کاربلد باشند یا نه حال قضاوت نهایی را به عهده خود مردم میگذاریم زیرا آنها خود بر همه مسائل واقف هستن.

و در پایان روی سخنمان به وبلاگ معلوم الحالی است که دکتر کرمی راد را مورد آماج حملات خود قرار داده است .

اگر انصاف دارید که معلوم است ندارید ، با چه حجت شرعی تهمت ها و افترائات واهی به این سردار سرافراز سپاه اسلام وارد می سازید؟

چگونه است که در این اندک زمان باقی مانده تا انتخابات تمام تلاش خود را معطوف تخریب دکتر کرمی راد نموده اید؟ یقین داشته باشید با تهمت و تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب نمی توانید به هدفتان برسید زیرا به استناد آیه شریفه قرآن کریم (یریدون لیطفؤا نورالله بافواههم والله متم نوره ولو کره الکافرون خواهد شد).

و سخنی دیگر با دکتر کرمی راد : این است که در این اندک زمان باقی مانده تا انتخابات اسیر حواشی اطراف نشوید و مسائل را با ریزبینی خاصی مدنظر داشته باشید و با صلابت موضوعات کلان استان را هرچه بهتر به پیش ببرید، چرا که راه شما درست است و پایداری در راه هدف اصل است و مبارزه با مفاسد اقتصادی جزء دستورات رهبر فرزانه انقلاب است .

ضمنأ آقای دکتر کرمی راد مردم کرمانشاه وقایع مربوط به زمان انتخابات مجلس هفتم را از یاد نبرده اند. اتفاقاتی که در آن مرحوم ططری ابتداء زمانی که از بین 42 کاندیدا در مرحله اول نفر اول شدند و در مرحله دوم و با کمال ناباوری از میان شش نفر پنجمین نفر شدند!!؟ تا این سؤال در اذهان بوجود آید که چه اتفاقی افتاد که مرحوم ططری کرسی سبز بهارستان را با پنجمی در انتخابات عوض کرد؟.

البته آنچه که ظاهر امر نشان میدهد این است که هیچ بعید نیست به جای انتخابات انتصابات شکل بگیرد و یکبار دیگر تاریخ تکرار شود و جنابعالی نیز علی رغم محبوبیت فراوانتان در بین اقشار مردم و با توجه به جریاناتی که در سطح استان حکمفرماست و با توصیه هایی که از هم اکنون به صورت دولتی شروع شده است!!؟ جزو پنج نفر اول هم قرار نگیرید و افراد به اصطلاح نور چشمی جایگزین شما بر کرسی سبز بهارستان گردند!!؟

 لذا از حضرتعالی تقاضا داریم با دقت و تعامل هرچه بیشتر با قشر تحصیلکرده دانشگاهی و فرهنگیان مسائل را زیر نظر داشته باشید و بنا به تجربه انتخابات های دیگر در این امتحان الهی موفق گردید. انشاألله

و من الله توفیق

 220 استاد دانشگاه و 3850 دانششجوی دانشگاه های رازی پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی

 

نظرات 2 + ارسال نظر
حزب الله مآشاألله سه‌شنبه 8 شهریور 1390 ساعت 22:11

دمت گرم سردار بی ادعا خداوند دردت را بندازه روی سر اونهایی که خودشان را به ثمن بخثی فروختند و قیمتشان معلوم شد .
یخصوص بعضی ها که ادعا میکنن رزمنده و پایگاهی دارتد .

دوست جمعه 25 شهریور 1390 ساعت 07:58

سردار ما تو را دوست داریم ولی تو بعضی وقتها به خاطر دوستان و فامیلهای غیر واقعییت , و پارتی بازی ها طرفدارانت را از دست می دهی

همه سردار رادوست دارندجزء تعداد کمی که در انها غش باشد.با تهمت
وافترا مطلبی ثابت نمی گردد.درضمن اگر نماینده ای به داد دوستانش ،طرفدارانش ودربعضی از مواقع آقوامش نرسد دیگر نماینده نیست واین کار راهم پارتی بازی نمی نامند .هرکس در هرموقع شب وروز به همراه حاجی زنگ زده آنلاین جواب داده دمش گرم .تعداد طرفداران ودوستانش براساس نظر سنجی دشمنان الحمدوالله افزایش یافته وکم نشده .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد