بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بالاخره شایعه کلید رفتن دادوش رقم خورد .

 شایعه است                                 براساس اطلاع یک منبع آگاه!!!!!:

استاندار جدید کرمانشاه مشخص شد

در حالی که مهندس هاشمی استاندار کرمانشاه در سفر مکه مکرمه به سر می‌برد خبرها از برکناری وی و انتخاب .... به عنوان استاندار جدید کرمانشاه حکایت دارد.

با انتخاب .... به عنوان استاندار چهار گزینه دیگر کرمانشاهی برای استانداری به عنوان معاونان سیاسی، امنیتی، برنامه‌ریزی، عمرانی و مدیریت و منابع استانی معرفی خواهند شد.

گفته شده جمعه گذشته استاندار جدید در دیداری با کرمانشاهیان مقیم تهران برنامه‌های آنان را در راستای توسعه استان خواستار شده و روز یکشنبه نیز در کرمانشاه با تعدادی از چهره‌های اصولگرای استان دیدار کرده است.

گفته می‌شود علت استعفا و خداحافظی ناگهانی مهندس نرگس‌نژاد از معاونت عمرانی استانداری کرمانشاه نیز اطلاع وی از این موضوع بوده است. 

مصلحین: باوجود اینکه کرمانشاه امروز برای اطلاع از نام استاندار جدید و ادامه مطلب منتشره در خروجی خود کد گذاشته است و کد آن را کسی در اختیار ندارد احتمالا" گزینه مورد نظر کسی مهندس علیرضاشهبازی که از ارکان سپاه کرمانشاه وحال استاندار کردستان است  یا یکی از اسامی حجت الله دمیاد، بهروز همتی، بهروز مرادی، پیریایی یا سردار سپهر است. 

به نقل از بعضی از وبلاگهای کرمانشاه .

نظرات 9 + ارسال نظر
با بصیرت سه‌شنبه 31 خرداد 1390 ساعت 10:14

همتی مگه خواب استاندار شدن را ببینه.

سلام بابصیرت عزیز.چه خوب بود مقداری مودبانه تر اسم افراد را بنویسی .چرا آقای همتی مگه خواب استاندارشدن رو ببینه ؟؟

با بصیرت چهارشنبه 1 تیر 1390 ساعت 08:12

آره جون خودت و بابات تا حالا نظری توسط کاربری نوشته نشده. من خودم دیروز نظر نوشتم ولی اونو به نمایش نگذاشته اید

کامنت قبلی گفتم کمی مودب باش الان میگم ادب خوب چیزیه. امروز موفق شدم نظرات رو ببینم .نظرات دیگران هم را تائیدکردم برای نمایش .تانگی نظری وجود نداره .من وتو که دعوایی نداریم اگر اختلافی است با منطق وبا استدلال باهم مناظره کنیم .یاعلی

فائزون چهارشنبه 1 تیر 1390 ساعت 12:01

و علیکم سلام .شما لینک شدید. ضمنا لطف کنید اخباری را بزنید که صحت داشته یاشد. خبر مشخص شدن استاندار شایعه مقابل است

فائزون چهارشنبه 1 تیر 1390 ساعت 23:43

شما که ما را لینک نکردی

زهیر پنج‌شنبه 2 تیر 1390 ساعت 01:17

شما چرا اینقدر ساده هستید که اعلام وبلاگ چشمه گچی (کرمانشاه امروز )درج میکنید جابجایی وجود ندارد فقط اگر استاندار را عوض کنند خودش مایل است که با استاندار ی فارس برود در ضمن معاونت سیاسی وزارت کشور هم تمایل دارد این جا بجایی صورت عمل ژیدا کند و جانشین ایشان نیز کسی جزءمهندس علیرضاشهبازی که از ارکان سژاه کرمانشاه وحال استاندار کردستان است نیست عمو بهروز گل

کارمند دارایی جمعه 3 تیر 1390 ساعت 13:42

سلام علیکم
بعد از بازگشت دادوش هاشمی از سفر معنوی مکه شاهد دست و دلبازی و ولخرجی های فراوانی از سوی مدیران دستگاه های دولتی و سایر شرکت های هستیم. البته قابل توجه دستگاه های نظارتی استان(شرمنده ام باید بگوییم کشور) مدیران گرامی از بیت المال مسلمین هزینه کادوی آقای استاندار را نیز می پردازند. از این بین آقای منصور بازغی سرپرست کنونی سازمان اقتصاد و دارایی است که برای دریافت پست ریاست به همه مسائل متوسل شده است و در این روزها نیز فهمیده است که استاندار محترم می خواهد دلفانی مدیرکل بودجه را به این جایگاه منصوب کند. ایشان با دست و دلبازی فراوان اقدام به خرید 5 سکه تمام بهار آزادی نموده که اسناد و مدارک آن نیز تحت عنوان پاداش به یکی از کارکنان (ف-خ) موجود است.
که شاید ایشان دست از حمایت بابک دلفانی بردارد.

علی شنبه 4 تیر 1390 ساعت 17:37

از آقای همتی تقاضامندم برای خودشون شایعه درست نکنه
مگه سوابق اجرایی و مذهبی ایشان چی هست که بخواد استاندار بشه؟

صدای مردم غرب سه‌شنبه 11 مرداد 1390 ساعت 12:58 http://www.smgharb.blogfa.com

پس چی شد این استاندار جدید؟ نرسیده هنوز؟ پیاده داره میاد؟ دادشم وقتی نمیتونی خبر نزن . نزن خب.

کرمانشاه یکشنبه 13 شهریور 1390 ساعت 18:26

چرا شایعه درست می کنین استاندارقبلی به شما اراذل اوباش پول می داد دزدا بی حیثیت شما دین دارید فکر کنم حزب شیت بهتره بهتون بگن درود بر استاندار هاشمی مرگ بر حزب دزد

شایعه کدام است ؟دستگیری باند فساد مالی ورانت خواری اداره کل بازرگانی ،اتاق بازرگانی ،شرکت نمایشگاه های بین المللی و..... شایعه نیست .!!!اگر بامدرک وسند ثابت کردی به من یک ریال استاندار ارزشی ومومن سابق داده .هرچه بگی وبخواهی بهت پول میدهم .البته نمی توانید چون دروغگوئید.ازاینکه فحش بهم دادی مثل ارازل واوباش ،دزد ،بی حیثیت وحزب شیت برچسبی که از اول انقلاب خواستن برای بایکوت ما ازآن استفاده کنند وبه لطف خدا نتوانستندازتو به خدا شکایت برم.ودرآخر به یاد این ضرب المثل افتادم ببخشید .آنکس که به ما ....دیده بود کلاغ ...دریده بود .درود بر هرکسی که مومنه وبرای انقلاب اسلامی کار میکنه ومرگ بر غارتگران ودزدان بیت المال .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد