بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

"برنامه 90 کاری کرد که بیشتر متوجه مظلومیت شهدا شویم"

یکی از کاربران محترم پایگاه 598 طی ارسال متنی اعتراض خود را به کم توجهی صدا و سیما به شهیدان اسلام و ارزش های انقلاب اعلام نموده است که به شرح ذیل می باشد.

تاسف من از این است که برای جانبازان شیمیایی و قطع نخاعی که افتخار واقعی این نظام هستند و بعد از سالها تحمل درد و رنج به شهادت میرسند صدا و سیما حاضر نیست که اینقدر در یک برنامه برای انها وقت بگذارد و حتی یک مجری هم برای شهدای این انقلاب حاضر به سیاه پوش شدن نیستند اما دیشب فردوسی پور در صدا و سیمای ملی کاری کرد که الان بیشتر متوجه مظلومیت شهدا و ایثارگران میشویم و اینجا من به این جمله حضرت امام (ره ) رسیدم که فرمود خداوند مرا با شهدا ی این انقلاب محشور فرماید من دیشب خودم بارها در دل گریستم و حسرت خوردم و تا الان هم به خودم نیامده ام و دلم مملو از غصه و عقده شده است که شهدا کجا هستید که در سالروز آزاد سازی خرمشهر (که امام (ره ) فرمود : خرمشهر را خدا آزاد کرد ) گروهی در صدا و سیما ارزش آن کار الهی شما را توپ فوتبالی فروختند و در پایان میگویم که :

ممد نبودی ببینی شهر آزاد گشته
صدا و سیمای ما به فکر فوتبال گشته        سید یعقو ب حسینیان از یاسوج 
فانوس بصیرت: برنامه دیشب وبرنامه هفته قبل که درمورد مرحوم ناصرحجازی اوقاتی را درنظر گرفته بود بنده را نیز بفکر واداشت که چرا برنامه های شبکه های ماهواره از آن مرحوم بعنوان مخالف نظام واز فردوسی پور بعنوان یک شخصیت شجاع ومخالف که با این کارش ثابت نمود که خودش وحجازی جزوءاپوزسیون هستندنام می برند؟؟؟ وقراردادن ارسال اس ام اس برای ایشان مخصوصا اینکه بسیار رک گو وصریح لهجه بودن ومخالف تمامی زورگویان بودند و.....خود نشان از ظن وشک اینجانب به شخصیت فردوسی پور را دوچندان نمود .مسئولین صدا وسیما قطعا؛ در مورد شهدا وجانبازان شیمایی که به گواه تاریخ قهرمانان واقعی انقلاب اسلامی ایران بودند بسیار کوتاهی نموده وباید جوابگو باشد.
نظرات 1 + ارسال نظر
اراس دوشنبه 23 خرداد 1390 ساعت 01:42 http://a.kermanshah.mahtarin.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ خیلی زیبایی دارید خوشحال میشم اگر موافق باشید با هم تبا دل لینک انجام بدیم
منتظر جواب شما هستم
باتشکر اراس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد