بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

ناگفته هایی از حمایت عضو خبرگان رهبری از مشایی!

سایت عماریون که گفته می‌شود توسط عوامل دفتر آیت الله مصباح اداره می‌شود امروز با حمله شدیدالحنی به آیت الله ممدوحی نماینده کرمانشاه در مجلس خبرگان از عدم موضع‌گیری وی نسبت به جریان انحرافی )مشایی و همفکران وی( به شدت ابراز تاسف کرده است.

این سایت که منبع بسیاری از سایت‌های اصولگراست بهانه سکوت آیت الله ممدوحی را حمایت وی از استاندار کرمانشاه که وی را استاندار دوم خردادی نامیده دانسته و خواستار بصیرت وی شده‌اند...

در حدیثی از امیرالمؤمنین(ع) می خوانیم که : « اِذا ظَهَرَت الْبِدع فَعَلَی العالِمِ اَن یظهرَ علمه، فَاِن لَم یَفعل سُلِبَ منهُ نورُ الایمانِ » هنگامی که بدعتها ظهور می کنند بر علما وظیفه و تکلیف است که حقیقت و علم صحیح را بیان نموده و موضع بگیرند و گرنه نور ایمان از آنها گرفته خواهد شد. که بدعتها ظهور می کنند بر علما وظیفه و تکلیف است که حقیقت و علم صحیح را بیان نموده و موضع بگیرند و گرنه نور ایمان از آنها گرفته خواهد شد.

حزب الله کرمانشاه و طیف ولایتمداران استان کرمانشاه در بیانیه هایی از جناب حاج آقای ممدوحی(عضو جامعه مدرسین قم و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری) خواستند که در مقابل جریان انحرافی جدید و شخص مشایی سکوت رضایتمدانه ننمایند.
درخواست نیروهای حزب اللهی از آن جهت قابل توجه است که آنها با تمام توان جهت کسب رأی برای آقای ممدوحی در انتخابات خبرگان گذشته تلاش نموده و حتی برادر حاج صادق اشک تلخ طی حکم رسمی آقای ممدوحی به مسئول ستاد رسمی و مستقل ایشان منصوب گردیده است. از همین رو بر اساس وعده های ایشان به نیروهای حزب اللهی کرمانشاه مبنی بر مقابله مضاعف با جریانات انحرافی کشور در صورت ورود به مجلس خبرگان ، طیف ولایتمداران و حزب الله کرمانشاه به سکوت ایشان در مقابل چنین جریان پلید انحرافی به شدت انتقاد دارند.
حال با توجه به سخنان اخیر علامه مصباح یزدی و انتقاد صریح ایشان از سکوت برخی علما، آنچه بر تأمل بیشتر می افزاید آن است که جناب آقای ممدوحی یکی از علمایی است که بیشترین موضع گیری کوبنده را در خبرگزاریها و سایتها بر علیه جریان محارب سبز ابراز نموده به طوری که حتی بارها بر علیه شخص هاشمی رفسنجانی نیز با ذکر صریح نام موضع گرفت، اما متأسفانه در فتنه مهم اخیر که به مراتب پیچیده تر است، با وجود بارها درخواست نیروهای حزب اللهی هنوز حاضر به موضع گیری رسمی در مقابل شخص مشایی و جریان وی نشده است؟! ناگفته نماند ایشان در قم جزو معدود علمایی محسوب می شوند که سرسختانه از احمدی نژاد و اقداماتش دفاع می کنند؟
پیش از این نیز حمایت های مؤثر و سؤال برانگیز ایشان از استاندار دوم خردادی کنونی کرمانشاه موجبات اعتراض حزب الله و تلاشگران ستاد انتخاباتی ایشان را به وجود آورد.
حزب الله کرمانشاه در بیانیه های اخیر خود بیان داشته که آقای ممدوحی با ملاحظه استاندار دوم خردادی محبوبش هنوز حاضر به موضع گیری در مقابل جریان مشایی و انحراف جدید نشده است و این بیانیه در برخی مطبوعات کشوری نیز به چاپ رسید.
نیروهای حزب اللهی کرمانشاه امیدوارند که ایشان و برخی علمای ساکت!؟ هر چه سریعتر با الهام از رهنمود اخیر علامه مصباح یزدی به سکوت خود در قبال جریان منحرف مشایی و... پایان داده و بر اساس بخش دیگر همین رهنمود، پس از این موجبات اینچنینی رنجش خاطر دلسوزان ارزشها و نیروهای حزب اللهی کرمانشاه که فعالان ستاد انتخاباتی ایشان بودند را فراهم نیاورند انشاءالله.
لازم به ذکر است علامه مصباح یزدی در رهنمود اخیرشان، در تقسیمی مانع الخلو سکوت خواص از علما و... در مقابل این انحراف جدید را از دو حال خارج ندانستند: 1- عدم بصیرت، سادگی و بی خبری از عمق ماجرا 2- سیاسی کاری و باندگرایی و جناح بازی که هیچ یک برای ولایتمداران کشور قابل قبول نمی باشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
همشهری سه‌شنبه 7 تیر 1390 ساعت 08:30

جریان انحرافی را باید اول علما افشاء وبا آن مقابله کنند .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد