بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

تغییر شهردار به صلاح شهر نیست،

 

یک عضو شورای شهر کرمانشاه معتقد است تغییر شهردار به صلاح شهر نیست، چرا که شهردار کرمانشاه بعد از دو سال تصدی این پست تازه تیم کاری خود را تشکیل داده و روش چگونه کار کردن را یاد گرفته و این اشتباه است که در این موقعیت او را تغییر دهیم.

به نقل از ایسنا ، کامبیز غلامی با بیان اینکه دفاع من از شخص آقای شهردار نیست، بلکه از شخصیت حقوقی ایشان است، گفت: متاسفانه میانگین عمر کاری شهردراهای شهر کرمانشاه به دو سال هم نمی رسد و به این علت است که بسیاری از کارهای شهر با روند کندی انجام می گیرد.

وی ادامه داد: هر شخص دیگری نیز که به جای آقای فخری بود همین اظهار نظر را در مورد ایشان می کردم و در این شرایط با تغییر وی مخالف بودم.

رییس کمیسیون حقوقی شورای شهر کرمانشاه با اظهار تاسف از وضعیت بوجود آمده، گفت: فقط مردم از این اختلاف ها و مشکلات بوجود آمده ضرر می کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون عده زیادی از مردم که قصد ساخت و ساز دارند بلاتکلیف مانده اند، چرا که برخی از اعضای شورا اجازه مطرح شدن نامه تعیین قیمت تخفیفات یا توافقات را برای سال جدید نمی دهند.

غلامی گفت: کمیسیون ماده 100 و ماده پنج نیز بخاطر اینکه استانداری کم لطفی می کند و نماینده خود را به جلسه نمی فرستد تشکیل نمی شود و این باعث شده برخی درآمدهای شهرداری متوقف شود.

وی تاکید کرد: امیدوارم مسئولین مردم را درک کنند و سریعتر این مشکلات را حل نمایند.

این عضو شورای شهر کرمانشاه در پایان گفت: باید رسانه ها واقعیت را به مردم بگویند تا مردم بدانند اعضا شورا، شهردار یا مسئولین، کدام کم کاری می کنند. 

به نقل از فرنیوز 

فانوس بصیرت :درزمانی نه چندان دور خواندیم که :بالاخره در جلسه دیشب شورای محترم شهر کرمانشاه از بین کاندیداهای مطرح برای پست شهرداری آقایان منوچهرفخری با کسب 32 امتیاز ( 8 عضو شورای شهر )بعنوان شهردار کرمانشاه معرفی واو شروع به کار می نماید . 

ولی اکنون بعلت مخالفت بدون دلیل وقانع کننده از سوی استاندار ،شهرداری باید برود که اکثریت مردم اورا دوست دارند وشورای اسلامی شهر هم اگر زور مدیرارشد استان نباشد خواهان او هستند .خداوکیلی این مسلمانیه ؟؟؟بخدا نه . 

این هم نظر قامت پرویزی :متاسفانه هم اکنون در شرایط بن بست در شهر کرمانشاه قرار گرفته ایم، بطوری که هیچ پروژه عمرانی در شهر  انجام نمی شود و راهی جز تغییر شهردار نداریم.(یعنی زورنه علم ،نه عقل ونه وجدان) 

پرویزی اضافه نمود:متاسفانه ایشان بیشتر درگیر بازیهای سیاسی بودند تا  اجرای برنامه ها.
یعنی دین از سیاست جداست .البته باید ازایشان پرسید منظور شما از بازی های سیاسی چیست؟؟یعنی آهسته بیا آهسته برو که ....شاخت نزنه !!! اودرادامه منظور خودرا ازبازی های سیاسی را صرف نمودن بیشترین انرژی خوددر راه های تشریفاتی مانند کلنگ زدن، عکس گرفتن و... دانست. 

خدا وکیلی اقای پرویزی درد شما مردم و عدم اجرای پروژه ها است؟یا ... 

امیدواریم که روزی برسد وفرهنگ غلط خوش رقصی وچاپلوسی از استانمان پربکشد.آمین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد