بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

عقبه مالی دانشگاه آزاد دیروز درخدمت سران فتنه و امروز درمقابل ره

ثروت دانشگاه آزاد برای سران فتنه و مقابل رهبری هزینه می‌شود عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: کسانی که تراست چند صد میلیاردی دانشگاه آزاد را یک جا پشت قباله سران فتنه می کنند علناً مقابل رهبر انقلاب ایستاده اند.

به گزارش رهوا، غلامحسین الهام در همایش فتح نوع در بصیرت از سلسله همایش هشت نوع جنگ سایبری در ابتدای سخنان گفت: مبارزه قلمی، جنگ سایبری و وبلاگی قرینه مناسبی برای هشت ماه دفاع مقدس است البته آثار جنگ تا آزادی اسرا و آزادگان ادامه پیدا کرد. و بعد هم عوارض دیگر در فتنه انگیزی دشمنان داشت. این فتنه هم همین طور است جنگ روانی مسئله تازه ای نیست.

به گزارش برنا، الهام با اشاره به فتنه انگیزی منافقان در اوایل انقلاب گفت: یادم می آید در دانشکده حقوق علیه شهید مظلوم شهید چمران شعار می نوشتند و دشنام هایی نسبت به چهره ای که از نظر جهادی و مبارزه ای یگانه بود نسبت می دادند. این اتفاقات نسبت هایی دروغ و فضا سازی ها در تخریبی شخصیت ها اتفاقات جدیدی نیست و آدم هایی هستند که سرقفلی اعتبار انقلابشان را، برای نابودی انقلاب دارند هزینه می کنند منتها آن چیزی که امروز این مجموعه را نگه داشته آن چیزی است که امروز از دل نسل جوان ما در وبلاگ های شما منتشر شد و تبدیل به یک لشکر همراه و همدل و همفکر شد. که در صحنه انقلاب و در خیابان ها کنار هم هستند شاید همدیگر را به جا نیاورند اما در عرصه انتقال پیام ها همدیگر را یافتند جریانات را خنثی کردندند و این یک مبارزه جدی فرهنگی است.

امروز علی (ع) هرگز تنها نخواهد ماند

وی با تأکید بر ادامه دشمنی ها گفت: این وعده خداست که شما را به فتنه ها آزمون می کنیم و ما همچنان با فتنه ها درگیریم اولین فتنه بعد از پیامبر اکرم را حضرت زهرا مدیریت و روشنگری کرد و تاریخ شیعه معنای قربت را یکبار چشید ولی الان از آن تجربه خوب استفاده می کند امروز علی (ع) هرگز تنها نخواهد ماند و بر دستان او دستبند نخواهد خورد.

عقبه مالی دانشگاه آزاد دیروز درخدمت سران فتنه و امروز درمقابل رهبری ایستاده است

الهام در خصوص مسئله دانشگاه آزاد و مواضع برخی افراد در مقابل آن گفت: کسانی که تراست چند صد میلیاردی دانشگاه آزاد را یک جا پشت قباله سران فتنه می کنند علناً مقابل رهبر انقلاب ایستاده اند این ها پشتوانه هایی درست می کنند که با استفاده از ساده اندیشی بی توجهی بی بصیرتی و هم گرایی یک عده ای دوباره مسیر حرکتشان را با قطب اختصاری دیروزشان سامان بدهند . این حرکت آن نکته دیروز را که گفتند عقبه مالی دانشگاه آزاد سمت انتخابات هزینه فتنه شده به شکل پر رنگی اثبات می کند و گرنه چه دلیلی دارد در مقابل این جریانات و نظام مند شدن و قانون مند شدن آن می ایستند.

الهام با بیان اینکه سران فتنه از ابتدا هم با انقلاب و ولایت فقیه مشکل داشتند گفت: اگر تاریخ انقلاب را ورق بزنیم به خصوص نسبت به سران فتنه و فتنه گران می بینیم که آن ها از اول و از زمان امام کینه بدرو خیبری شدن همراهشان بوده هم اینها بوده اند که رهبری را با اتهاماتی ضد ولایت معرفی می کردند که البته امام خطاب مقام معظم رهبری فرمود شما حامی جدی ولایت فقیه هستید شما دانشمندی هستید که افق نگاهتان حقایق را برای مردم روشن کرده و می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد