بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

استاندار:تلاش و همت مضاعف درتمامی عرصه های خدمت گذاری

 

 

 مهندس سید دادوش هاشمی در جلسه ایی که به منظور راه اندازی پنجره واحد (مرکز خدمات الکترونیکی سرمایه گذاری استان) برگزار شد با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری، افزود: باید در سال 89 هر فعالیت و اقدام مسئولین مضاعف باشد.

وی گفت: امسال باید با تلاش و همت مضاعف درتمامی عرصه های خدمت گذاری بالاخص اشتغال، کشاورزی و صنعت، تلاش و تصمیمات بزرگی گرفته شود و باید قدر لحظات و فرصتهای خدمتگزاری به مردم را بدانیم و در اقدامات سازندگی، عمرانی و توسعه و پیشرفت کشورهماهنگ با یکدیگر عمل کنیم.

هاشمی تأکید کرد: ما بعنوان مدیران و مسئولین اجرایی دولت باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب و تابع خط مشی های ایشان باشیم و در جهت تحقق و عملی نمودن فرامین و شعارهای ایشان تلاش کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد که در سال 89  شاهد موفقیت، اقتدار و عزت بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه های مختلف در جهان باشیم.

استاندارکرمانشاه با اشاره به هدف دولت در سال 89 جهت  ایجاد یک میلیون و100هزار شغل در سطح کشور، عنوان داشت: با توجه به این سیاستگذاری، سهم استان کرمانشاه  حدود 35 هزار شغل خواهد بود که  رقم بزرگی است، ولی  دست نیافتنی هم  نیست و اگر با اصلاح روش ها و فرایندها و دلسوزی و نیت الهی کار کنیم به این رقم دست پیدا خواهیم کرد.

 هاشمی ایجاد مرکز پنجره واحد یا همان مرکز خدمات الکترونیکی سرمایه گذاری استان را بسیار حائز اهمیت و ضروری دانست و گفت: هر دستگاهی موظف است یک نماینده با اختیارات تام به این مرکز معرفی نموده  تا در صدور مجوزهای اشتغالزایی تسریع  و در اسرع وقت جوابگوی ارباب رجوع و مراجعات مربوطه باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد