بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بزرگترین مجتمع ذوب آهن بخش خصوصی کشور در کرمانشاه افتتاح شد

 

بزرگترین مجتمع ذوب آهن بخش خصوصی کشور به روش کوره بلند در کرمانشاه  با حضور استاندار کرمانشاه، مدیر عامل بانک ملی کشور و جمعی از مسئولین استان آغاز شد.

بهروز سلیمانی رییس هیات مدیره مجتمع ذوب آهن فرامان کرمانشاه در مراسم آغاز عملیات اجرایی این واحد صنعتی  اظهار داشت: این مجتمع ذوب آهن یک واحد تولیدی با ظرفیت سالانه 400 هزار تن شمش فولادی و 400 هزار تن مقاطع فولادی است.

وی ادامه داد: مجموع سرمایه گذاری این طرح 294 میلیارد تومان به صورت ارزی و ریالی است که از این میزان 30 درصد سهم آورده بخش خصوصی و مابقی از محل تسهیلات بانک ملی ایران تامین خواهد شد.

رییس هیات مدیره مجتمع ذوب آهن فرامان کرمانشاه افزود: پیش بینی می شود که فاز اول این مجتمع ظرف مدت 18 ماه و کل پروژه در مدت 36 ماه به بهره برداری رسد.

سلیمانی با اشاره به میزان استغالزایی این طرح، گفت: با بهره برداری از این طرح زمینه اشتغال مستقیم بالغ  بر 1200 نفر و غیر مستقیم 12هزار نفر در سطح استان کرمانشاه فراهم خواهد شد.

وی در خصوص بازار مصرفی تولیدات این مجتمع ذوب آهن، گفت: بازار مصرف تولیدات این مجتمع فولادی در داخل ایران و خارج از کشور خصوصا کشور عراق به واسطه نزدیکی به استان کرمانشاه خواهد بود.

رییس هیات مدیره مجتمع ذوب آهن فرامان کرمانشاه افزود: این واحد بزرگترین ذوب آهن بخش خصوصی کشور با روش کوره بلند است که مواد اولیه آن از معادن سنگ آهن شهرستان سنقر و کلیایی تامین می شود.

گفتنی است؛ این مجتمع ذوب آهن در زمینی به مساحت 88 هکتار در 15 کیلومتری شهرستان کرمانشاه احداث خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد