بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

حذف سرداران با نقشه قبلی یا .....

به نقل از وبلاگ استان پنجم -   

سردار محمد کرمی راد و سردار کوثری از جمله نمایندگان مجلس هشتم هستند که تاکنون از ورود به مجلس نهم بازمانده اند و اتفاقا هردوی ایشان عامل اصلی عدم پیروزیشان را در حضور کاندیدای هم نام دانسته اند و معترض شده اند که اشتهار نام با آنان است و نبایستی آرا بین آنان و کاندیدای هم نام تقسیم بگردد .

سردار محمد کرمی راد طی بیانیه ای شرکت برادرزاده اش ( محمود کرمی راد ) در انتخابات را بی اساس با طرح شکست دادنش در انتخابات این دوره ندانسته و پیگیر برگشت آرایی شده که با نام دکتر کرمی ،کرمی راد یا دکتر کرمی راد به صندوق ها ریخته شده و بنا به دستورالعمل ابلاغی به صورت نصف بین وی و محمود کرمی راد تقسیم شده است .سردار کرمی راد حضور این هم نام را توطئه ای علیه خودش عنوان نموده و به جد پیگیر قریب به ۱۰ هزار آرایی شده که به نام محمود کرمی راد شمارش شده است .

لازم بذکر است در حوزه انتخابیه تهران که کاندیدایی هم نام سردار کوثری نماینده کنونی تهران بنام اسماعیل کوثری شرکت کرده بود نهایتا با پیگیری سردار کوثری آرای شمارش شده بنام اسماعیل کوثری برگشت و بنام سردار کوثری ثبت گردید و همین امر موجبات راهیابی سردار کوثری به مرحله دوم انتخابات تهران را فراهم آورد .

این احتمال می رود با جدیت سردار محمد کرمی راد و نظر شورای نگهبان چنین اتفاقی نیز در حوزه انتخابیه کرمانشاه رخ دهد . آنگاه این کرمی راد و امینی خواهند بود که در مرحله دوم به مصاف هم خواهند رفت ...ا 

فانوس بصیرت :اگرچنین شد از طرفداران حاج محمد رزم ودکترعبدالرضا مصری جدا خواهانیم که از دکتر کرمی راد حمایت کنند وچنانچه استان ما برخلاف استانهای دیگر عدالت بخاطر باندبازی ،کینه ،دشمنی ،حسادت وهزاران دلیل دیگر حق به حقدار نرسد ،کلیه طرفداران دکترکرمی راد ودکترعبدالرضا مصری از حاج محمد رزم حمایت وپشتیبانی خواهیم نمود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد