بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بیانیه مهم دکتر کرمی راد در تبیین اعتراض به شمارش آرا/افزایش 60٪

متن کامل بیانیه اخیر سردار دکتر کرمی راد که به رسانه ها ارسال شده است به این شرح است:

   

                                                                        بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری: «نماینده باید متنفر از فساد در هر بخشی از مسئولین و پایبند به ارزشهای انقلاب باشد»

 مردم ولایتمدار و شریف کرمانشاه

 با سلام و درود بر ارواح پاک و مطهر شهیدان و امام راحل(ره) و مقام عظماء ولایت و عرض خالصانه ترین درودها به شما عزیزانی که امسال در خلق سه حماسه بزرگ بیستم مهرماه(سفر مقام معظم رهبری)، راهپیمایی عظیم 22 بهمن و انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز دوازدهم اسفند ماه درخشش خود را به جهانیان نشان دادید.

حضور آگاهانه و با بصیرت شما آحاد مردم عزیز اعم از: خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان، روحانیت و طلاب معزز، دانشگاهیان ، فرهیختگان، فرهنگیان، صنعت کاران، عشایر، روستائیان، کشاورزان و بخش های تابعه، اهل سنت و اهل حق، اقشار مختلف محلات و شهرکهای اطراف، اصناف، کسبه، بازاریان و دیگر اقشار در این انتخابات مشت محکمی بر استکبار جهانی، ایادی فتنه گر و جریان انحرافی در داخل کشور زدند.

ابراز لطف و محبت شما نسبت به خدمتگزار خود در مجلس شورای اسلامی بویژه نماینده معزز و محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه  کرمانشاه و اعتماد مجدد و مضاعف شما با بیش از شصت درصد رشد در رأی پاک و خالص به اینجانب (در مقایسه با انتخابات مجلس هشتم) بار مسئولیت این خادم خود را به مراتب بیشتر نمود و در هر سنگری همواره خود را کنار شما و در خدمتگزاری تان دیده و خواهم دید انشاءالله.

خطر نفوذ کانون های قدرت و ثروت در انتخابات که همواره مورد دغدغه مقام معظم رهبری بوده است، متأسفانه این بار به شکل محسوسی در شهر ما بروز نمود و هزینه های نامتعارف و سرسام آور تبلیغاتی را تحت حمایت ائتلاف تأمل برانگیز جریان فتنه و انحراف نظاره گر بودید.

  استنادات قابل توجهی در خصوص تخلفات و اقدامات گسترده از سوی بعضی مدیران ارشد استان و برخی عناصر سرسپرده وجود دارد که چه در قبل از انتخابات، روز انتخابات و بویژه هنگام شمارش آراء، جریان قدرت در استان با سوء استفاده از تمامی ابزار و امکانات در اختیار... تمام سعی خود را متمرکز بر عدم راهیابی اینجانب به مجلس نهم نمودند.

با این وجود، متأسفانه علیرغم بداخلاقی های انتخاباتی فراوان که قطعا باید مورد رسیدگی قرار گیرد، در جریان شمارش آراء مأخوذه مسئولین اجرایی با نادیده گرفتن تبصره 2 مکرر ماده 20 قانون انتخابات، تمامی آرای مأخوذه با نام «کرمی راد» را بین بنده و کاندیدای دیگر هم نام خانوادگی تقسیم نمودند! در حالی که آرای مذکور متعلق به هواداران اینجانب بوده و اساسا کاندیدای مذکور فاقد شهرت، ستاد تبلیغات و... می باشد. به همین دلیل به نتایج اعلام شده کنونی در خصوص آرای خود معترض بوده و امید واثق دارم شورای محترم نگهبان بر اساس مر قانون نسبت به بازشماری و تظلم خواهی و جلوگیری از تضییع حقوق مردم اقدام عاجلانه به عمل آورند و پس از اعلام نتایج تجدیدنظر با توکل بر خدای متعال و پشتیبانی شما مردم ولایتمدار، تکلیف استان را با مفسدین و لابی قدرت استان روشن خواهم نمود.

اینجانب ضمن سپاسگزاری از ابراز عواطف و احساسات پاک شما آحاد مردم و لبیک تان به دعوت خویشتن داری از سوی اینجانب که خود و همه شما را سربازان ولایت دانسته و می دانم، همچنان حسب الامر مقام عظماء ولایت در انتظار اقدامات قانونی شورای محترم نگهبان خواهیم بود و در عین حال اطمینان داشته باشید که ذره ای از احقاق حقوق شما کوتاه نخواهم آمد و از سنگر مجلس هشتم و اصولا در هر سنگری با شما مردم وفادار و ولایتمدار سخن خواهم گفت.

طی چهارسال گذشته اینجانب با لطف و عنایت الهی و حمایت بیدریغ شما دلسوزان نظام اسلامی در مبارزه با مدیران فاسد لحظه ای درنگ ننموده و توفیق یافتم این مبارزه را همچنان به لطف خدای سبحان ادامه داده و نهادینه نمایم و این راه را همچنان ادامه خواهم داد و با همه وجود عامل این رهنمود نورانی و مقدس معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) خواهیم بود که فرمودند:

" نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد". انشاءالله غروب متعرضین به حقوق مردم و اموال عمومی و غارتگران بیت المال نزدیک می باشد. أَلَیْسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ.

والسلام علی من اتبع الهدی

محمد کرمی راد سرباز ولایت و خدمتگزار مردم شریف کرمانشاه در مجلس هشتم 

‌تبصره 2 مکرر ماده 20 قانون انتخابات چنین است: به منظور تسهیل امر نظارت و حفظ آرای واقعی مردم و جلوگیری از تضییع حقوق داوطلبان نمایندگی، چنانچه نامزدی در حوزه ‌انتخابیه به تشخیص هیأت اجرائی یا نظارت برای عامه مردم ناشناخته و گمنام باشد، ولی نام خانوادگی و یا نام و نام خانوادگی او مشابه نام خانوادگی و ‌یا نام و نام خانوادگی یکی از داوطلبان سرشناس و معروف آن حوزه باشد، باید مشخصه‌ای مانند شماره (‌کد)، شغل، محل سکونت، نام پدر و غیره برای او تعیین و در آگهی انتشار اسامی نامزدهای انتخاباتی درج شود.در این صورت آرای فاقد آن مشخصه، برای او منظور نخواهد شد.(مندرج در سایت رسمی شورای محترم نگهبان)

 

نظرات 3 + ارسال نظر
خانواده شهید دوشنبه 15 اسفند 1390 ساعت 02:21

بعضی ها کوتوله اند بعضی ها کوتوله سیاسی اما تو جوجه بهروز هم کوتوله ای و هم کوتوله ساسی . خیلی مانده تا بفهمی . گنده تر از تو که قدشان هم میرسه هنوز خیلی چیزهارو ندیدن تو که جای خود داری . این گه خوردن ها اندازه دهن تو نیست اگرچه دهنت به نسبت قدت گنده اس بدان این انقلاب صاحب داره علف هرزه های بی اصل و نسب هم مثل تو که با پیچیدن دور درخت انقلاب دارید انگل وارانه ارتزاق می کنید این رو بفهمید که سردارتون عمر سیاسی اش با گنده کاریاش تموم شده . باور کن

بعضی ها خیلی قدبلندند، بعضی ها هم قدبلند سیاسیند، اما تو زرافه ، بی نام ونشان هم مثل شتروزرافه بلندقدی و هم مثل زرافه وشتری که دارای مغزکوچکی است مخ کوچک سیاسی داری. خیلی مانده ای وگندیده ای تا که بفهمی . بلندقدترازتو که قدشان هم اززرافه وشتر وخربلندتربود هنوز خیلی چیزهارو نفهمیدن ،تو بی نام ونشان بی تربیت که جای خودتو داری . این ...(چیز) خوردن ها اندازه دهن من نیست ولی اندازه دهن خودت است .اگرچه دهنت به نسبت قدت کوچکترست.تو بدان این انقلاب صاحبش امام زمان عج است وولایت فقیه سکاندار کشتی آقا است. علف هرزه های بی اصل و نسب های که با پیچیدن به دور درخت انقلاب وبزرگان دین واستانداران وکانونهای قدرت وثروت انگل وارانه ارتزاق می کنند بایدبفهمند که عمرباعزت سرداران جبهه های حق علیه باطل و عمر سیاسیشان با گنده گوییها ،تهمتها وافتراهای فاسدان وطرفداران غارتگران بیت المال تموم شدنی نیست . باور کن وتوبه کن .حق همیشه پیروزاست اگرچه مثا ل امام حسین ع واهل بیتش شهید واسیر بشی. مابه تکلیفمان عمل می کنیم .

حامیان کرمی راد دوشنبه 15 اسفند 1390 ساعت 11:41 http://www.karami-rad.blogfa.com

اطلاعیه سردار محمد کرمی راد و خبر از افشاگری و برخورد با کانون ثروت و قدرت استان.
بعد از نتیجه اعتراض سردار محمد کرمی راد.

محسن چهارشنبه 17 اسفند 1390 ساعت 12:40

متاسفم برای اینجور خانواده شهیدی که قدر این حاج بهروز ما رو به این عزیزی نمیدونند.خدا هزار تا چون مثل تو رو فدای عمو بهروزمون کنه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد