بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

اعتراف محمودکرمی راد که هیات اجرائی ماده ۲۰ تبصره مکررانتخابات

به گزارش صداقت نیوز به نقل از صاعقه نیوز:  

در پی تشابه اسمی دو تن از نامزدهای مجلس نهم در کرمانشاه دکتر محمود کرمی راد نامه اعتراض آمیزی را به شورای نگهبان ارسال نمود.متن این نامه بدین شرح می باشد:  

ریاست محترم هیئت نظارت شورای نگهبان  

با سلام و تحیت همانطور که مستحضرید،اینجانب دکتر محمود کرمی راد پزشک متخصص جراحی عمومی و کاندیدای مجلس نهم هم نام آقای محمد کرمی راد در همین لیست هستم .اینجانب در فرم ثبت نام مشهور بودن خود را به نام ((دکتر کرمی راد)) ذکر کردم .متاسفانه هیئت اجرایی نه تنها در لیست منتشر شده این نکته را اعلام نکرده ،بلکه با تفسیر مضیغ قانون به اینجانب اطلاع داده که باید هواداران علاوه بر اسم ،کد را نیز در برگه رای بنویسند ودر غیر اینصورت آرائی که به نام کرمی -کرمی راد-دکترکرمی راد-به صندوق ریخته شود به نام من شمارش نخواهد شد! اطلاق نام دکتر کرمی راد به بنده که مدرک تحصیلی لازم را به هیئت اجرایی ارائه داده ام شرعا"-قانونا"و عقلا"صحیح است. استفاده از عنوان دکتر محمد کرمی راد برای کسی که حتی در دوره قبل نیز مدرکی معتبر دال بر دکتر بودن خود باشد ارائه نداده خلاف قانون است. با احترام دکتر محمود کرمی راد  

فانوس بصیرت کرمانشاه : اینهم سندی که خودمحمودکرمی راد اعتراف نموده ومرقانون انتخابات را به ایشان گوشزد نموده اند .پس چرا درزمان شمارش آرا به قانون عمل نشده است ؟؟؟؟ راستی چرا؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد