بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

حمایت بهروز همتی از لیست جبهه متحد در سطح کشور و استان کرمانشاه

خبرگزاری فارس: از لیست جبهه متحد در استان کرمانشاه حمایت می‌کنیمدبیر حزب موتلفه کرمانشاه: از لیست جبهه متحد در استان کرمانشاه حمایت می‌کنیم خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمانشاه گفت: از لیست جبهه متحد در سطح کشور و استان کرمانشاه حمایت و به نامزدهای این جبهه رأی می‌دهیم.  

بهروز همتی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهارداشت: رهنمودهای ولی امر مسلمین درباره شاخص‌های انتخاب یک نماینده اصلح باید مدنظر همه ما قرار داشته باشد و رجوع و تبعیت از فرمایشات معظم‌له برای همه ما راهگشا خواهد بود.

رئیس بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان کرمانشاه به لزوم توجه به شاخص‌های استکبارستیزی، ولایتمداری و صداقت در انتخاب نامزدهای اصلح اشاره کرد و گفت: انتخابات 12 اسفند انتخاباتی سرنوشت‌ساز و مهم برای کشور است که مقام عظمای ولایت هم در سفر به استان کرمانشاه و هم در نمازجمعه اخیر درباره اهمیت ابعاد داخلی، خارجی و منطقه‌ای آن به تفصیل اشاره فرمودند.

وی افزود: حضور تکلیفی در پای صندوق‌های رأی فتنه‌های داخلی و خارجی را از بین می‌برد و پیام صریحی به سردمداران استکبار و ایادی آنان در منطقه دارد.

استاندار سابق خراسان شمالی با دعوت از اقشار مختلف مردم شهیدپرور کرمانشاه به حضور هر چه با شکوه‌تر در پای صندوق‌های رأی و خلق حماسه‌ای بزرگ گفت: با احترام به همه نامزدهای استان و به ویژه چهره‌های اصولگرا ، حمایت خود را از لیست جبهه متحد اصولگرایان در استان کرمانشاه اعلام داشته و در شهرستان کرمانشاه به دکتر محمد کرمی راد، دکتر عبدالرضا مصری و حاج محمد رزم رای خواهیم داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد