بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

مراسم یابودشهیدحرم حاج مهدی نوروزی

مشاور عالی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها:
ویژگی شاخص شهید مهدی نوروزی پذیرش امر ولایت بود
حجت‌الاسلام علیرضا مستشاریمشاور عالی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در کرمانشاه گفت: روحیه شاخص شهید مهدی نوروزی پذیرش امر ولایت و تبعیت از ولی امر بود.حجت‌الاسلام علیرضا مستشاری در مراسم ختم شهید مهدی نوروزی که در مسجد آیت‌الله بروجردی کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: تشییع این شهید که با حضور بچه حزب‌الهی‌ها و خانواده‌های شهدا برگزار شد نمونه‌ای از عاقبت بخیری است.

وی با بیان اینکه همه مسئولان در برابر خون شهدا مسئول هستند، گفت: بسیاری از حاضران در تشییع شهید نوروزی دارای عقایدی متفاوت هستند ولی در موضوعاتی همچون تبعیت از مقام معظم رهبری، مبارزه با استکبار جهانی و مقابله با فتنه دشمنان یک موضع دارند.

مشاور عالی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، خون شهدا را حافظ انقلاب اسلامی دانست و افزود: هدف از نزول قرآن کریم برپایی حکومت دینی بوده است که شهدا در راه تعالی این حکومت دینی پا در مسیر گذاشته و به شهادت رسیده‌اند.

حجت‌الاسلام مستشاری با بیان اینکه روحیه شاخص شهید مهدی نوروزی پذیرش امر ولایت بود، تصریح کرد: این شهید در تمام زندگی خو.د برای خدا زندگی کرد و در مشورت‌ها، حتی مسائلی که با روحیه وی سازگار نبود را هم براساس نظر ولی امر عمل می‌کرد.

وی بیان کرد: نخستین و آخرین حرف مردم ولایتمدار ایران اسلامی عمل به آرمان مهدی نوروزی و همه شهدا مبنی بر تبعیت و تقویت نظام جمهوری اسلامی است.

وی با دعوت دلسوزان نظام و انقلاب به بصیرت و صبر خاطرنشان کرد: اختلاف سلیقه در ماهیت خلقت انسان وجود دارد ولی به تعبیر امام راحل(ره) در اسلام ناب محمدی(ص) و عمل به فرامین اسلام ناب محمدی(ص) اختلافی وجود ندارد.

مشاور عالی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تصریح کرد: "امام صادق(ع) می‌فرمایند: عموى ما عباس بن على (ع) داراى بصیرت دینى و استوارى در باور بود و در راه خداوند در رکاب ابى عبدالله جهاد کرد و نیکو آزمایش داد و به شهادت رسید."

حجت‌الاسلام مستشاری افزود: امیرالمومنین(ع) می‌فرمایند هوشیار باشید و انسان‌ها باید در برابر فتنه‌ها عبرت بگیرند.

نظرات 1 + ارسال نظر
ghalameto یکشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 12:34 http://ghalameto.ir

با سلام

سایت وبلاگنویسان استان کرمانشاه (قلم تو ) به منظور شناساندن وبلاگنویسان فعال و فرهیخته و در جهت بهبود شرایط وبلاگنویسی از شما دعوت به عمل می آورد که لینک بهترین مطالب وبلاگ خود را به سایت قلم تو ارسال نمایید , وبا عضویت در سایت قلم تو از جوایز ، مصاحبه با وبلاگنویسان برتر ، اردوهای تفریحی ، دریافت جدید ترین جزوات آموزشی وبلاگ نویسی . .... برخوردار شوید.

تنها کافیست به آدرس قلم تو : http://ghalameto.ir/ مراجعه و در قسمت ثبت نام اقدام به نام نویسی نمایید و همچنین بهترین مطلب خود را روزانه به قسمت ارسال مطلب سایت قلم تو ارسال نمایید تا از این طریق منتشر گردد.

شایان ذکر است هر ماه به بهترین وبلاگ جایزه اهدا میگردد .

با تشکر فراون
مدیریت سایت قلم تو

موفق و منصور باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد