بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

چراوچگونه کشتی تفریحی حسن روحانی در کیش دچار سانحه شد


printlogo

کد خبر: 77880تاریخ: 1393/1/11 17:57
کشتی تفریحی حسن روحانی در کیش دچار سانحه شد
حجت الاسلام سید کمیل باقرزاده، فررزند سردار باقرزاده رییس کمیته جست‌وجوی مفقودین، در صفحه شخصی خود در گوگل پلاس خاطره ای جالب را از سفر همزمان خود با شیخ حسن روحانی در دوران دبیری شورایعالی امنیت ملی مطرح کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل از "خیبرآنلاین"، سید کمیل باقرزاده در این خاطره به حضور غیررسمی و تفریحی روحانی به همراه معصومه ابتکار در سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) در جزیره کیش و بی توجهی وی به مراسم تشییع شهدای گمنام پرداخته است که براساس آن، در نهایت خاطره ای تلخ را برای دبیر وقت شورایعالی امنیت ملی رقم خورد.


متن کامل نوشته این عضو فعال جبهه انقلاب اسلامی بدین شرح است:
 

 



خاطره ی من از حسن روحانی و سفر به جزیره کیش!

تنها باری که تا حالا به کیش رفتم دوازده سال پیش بود؛ دوران ریاست جمهوری خاتمی بود. مردم بومی جزیره از کمیته جستجوی مفقودین درخواست کرده بودند چند شهید گمنام در جزیره تدفین شود تا در کنار صدها پاساژ و بازار و جاذبه مادی و توریستی که دیگران رو به جزیره میکشونه، زیارتگاه و جاذبه ای معنوی هم در جزیره ایجاد بشه.. درخواست به حق مردم مورد موافقت قرار گرفته بود و قرار شد پنج شهید گمنام در سالروز شهادت امام صادق علیه السلام در جزیره به خاک سپرده بشن. اما مسؤولان وقت منطقه آزاد که مستقیماً از تهران دستور می گرفتند بنا را بر مخالفت با خواست مردم بومی گذاشته بودند؛ مخالفتی که جز شکست ثمره ای نداشت.

ما یک روز قبل از شهادت امام صادق، با هواپیمای ایلوشین سپاه که شهید احمد کاظمی فرمانده وقت نیروی هوایی هماهنگ کرده بود به همراه پیکر پاک شهدا به جزیره رسیدیم. اونجا بود که با خبر شدیم حجة الاسلام حسن روحانی دبیر وقت شورای عالی امنیت ملی نیز در یک سفر تفریحی غیررسمی، برای استراحت به جزیره آمده اند. مسؤولان مراسم، فرصت حضور یک مسؤول عالی رتبه کشوری و روحانیِ شاگرد مکتب امام صادق را برای دعوت از ایشان جهت سخنرانی در مراسم تشییع شهدا و ادای احترام به مقام حضرت  صادق علیه السلام و نیز اقامه نماز بر پیکر شهیدان مغتنم شمردند.

پاسخ ایشان به دعوتها اما پاسخی منفی بود و گفته شد که ایشان صرفاً برای استراحت آمده اند. البته انتظار می رفت در روز شهادت امام صادق(ع) که همه جزیره، از پاساژها تا تمام نقاط تفریحی به احترام امام ششم و شهیدانی که مهمان جزیره بودند تعطیل شده بود و همه مردم از هر طیفی خود را به تشییع شهدا رسانده بودند، شخصیتی مثل دبیر شورایعالی امنیت ملی هم اگر به هر دلیلی برای سخنرانی و اقامه نماز بر پیکر شهدا آمادگی ندارند، به احترام شهیدانی که امنیت ملی مان را مدیون خون ایشان هستیم لااقل به اندازه چند قدم در مراسم تشییع شهدا حاضر شوند.

اما این انتظار نیز محقق نشد؛ چون ایشان ترجیح دادند در روز شهادت امام صادق، و در حالی که همه اهل جزیره در مراسم تشییع شهدا حاضر شده بودند، به همراه خانم دکتر ابتکار رئیس سازمان محیط زیست و جمعی دیگر از مسؤولان منطقه آزاد، سوار بر کشتی تفریحی شده و به گشت و گذار و استراحت بپردازند؛ البته استراحتی که به کامشان زهر شد! وقتی مراسم تدفین شهدا با اقامه نماز ظهر و عصر به پایان رسید، خبری بزرگ در بین مردم پیچید: کشتی تفریحی حسن روحانی به صخره های مرجانی اطراف جزیره برخورد کرده و نزدیک بوده غرق شود، و ساعتها در دریا معطّل شده اند تا نیروهای امدادی آنها را نجات بدهند!
-------------
این بود خاطره ی من از سفر به جزیره کیش، به مناسبت سفر تفریحی اخیر ایشان به این جزیره! :)

انتهای پیام/


لینک مطلب: http://dana.ir/News/77880.html

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد