بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

سنگ پای قزوین در مقابل خاتمی کم آورد!

خاتمی فتنه گر بار دیگر با تکرار ادعای دشمنان انقلاب در آزاد نبودن انتخابات و در شرائطی که انتخابات ایران یکی از آزادترین و با شکوه ترین انتخابات در میان کشورهای جهان می باشد و میزان مشارکت مردم بالاترین سطح مشارکت را در پی دارد عنوان داشته است " باید تأکید کنیم که انتخابات آزاد باشد!"
سنگ پای قزوین در مقابل خاتمی کم آورد!

محمد خاتمی فتنه گر در دیدار با برخی از اصلاح طلبان از عملکرد شورای محترم نگهبان انتقاد کرده است!

خاتمی فتنه گر بار دیگر با تکرار ادعای دشمنان انقلاب در آزاد نبودن انتخابات و در شرائطی که انتخابات ایران یکی از آزادترین و با شکوه ترین انتخابات در میان کشورهای جهان می باشد و میزان مشارکت مردم در بالاترین سطح مشارکت قرار دارد عنوان داشته است " باید تأکید کنیم که انتخابات آزاد باشد!"

خاتمی که هنوز در پناه رافت نظام اسلامی بابت کودتای ناموفق 88 تاوان خیانت خود را پس نداده است بدون ارائه هیچ مدرکی و زدن تهمت به فقهای مبرز شورای نگهبان  با انتقاد از عملکرد این شورا تصریح کرده است " اصلاح‌طلبان باید کاری کنند تا شورای نگهبان نتواند مانع حضور جریان اصلاحات در مجلس دهم شود."

خاتمی و دارو دسته وی که عمل به قانون اساسی را مانعی بزرگ بر سر راه خود می بینند و چون به آن نمی توانند اعتراض نمایند در پناه شعارهای پوپولیستی نهادهای اصلی نظام از جمله شورای نگهبان را آماج حملات ناجوانمردانه خود قرار می دهند تا با فشار بر آن بتوانند بهره برداری سیاسی خود را داشته باشند.

اما نگاهی به سخنان رهبر معطم انقلاب نشان می دهد که یاوه سرایی های خاتمی فقط نشخوار دشمنان و رسانه های معاند است که ظاهرا وی وظیفه تکرار آنان را در شرائط موجود مجددا بعهده گرفته است.

رهبر معظم انقلاب در تاریخ سه شنبه ۹ ۱دی ۱۳۹۱ در جمع مردم شریف قم با انتقاد از برخی که به‌طور مکرر می‌گویند انتخابات باید آزاد برگزار شود افزودند: معلوم است که انتخابات باید آزاد باشد، مگر بیش از ۳۰ انتخابات سه دهه اخیر آزاد نبوده است؟ در کدام کشور انتخابات از ایران آزادتر است؟ مراقب باشید این حرف‌ها شما مردم را از انتخابات مأیوس نکند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در ادامه بیان روش‌هایی که به تحقق هدف دشمن در انتخابات کمک می‌کند، خاطرنشان کردند: در کدام کشور درباره صلاحیت‌ها، ملاحظات لازم اعمال نمی‌شود؟ چرا اینقدر بر این مساله تکیه و تلاش می‌کنید در ذهن مردم این تصور به‌وجود بیاید که شرکت در انتخابات فایده ندارد؟

رهبر انقلاب به اشخاصی که خواسته یا ناخواسته در این چارچوب حرکت می‌کنند، تأکید کردند: مبادا دچار غفلت شوید و جدول مورد نظر دشمن را پر کنید.
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز به نقل ازسایت قطره

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد